Dramă, Thriller, Crimă (Germany, Italy, United States of America)

Bill Paxton

Brent Hanley

Cinerenta Medienbeteiligungs KG, David Kirschner Productions, American Entertainment Partners L.P.

17 Noiembrie 2001

21 Octombrie 2021

Un om misterios ii povesteste o istorioara groaznica unui agent FBI care investigheaza o serie de crime. Omul a crescut intr-un orasel alaturi de fratele si tatal sau. Intr-o noapte, tatal ii trezeste pe cei doi baieti, Fenton si Adam, si le spune ca a avut o viziune in care Dumnezeu i-a ales pentru a-L ajuta sa omoare demonii de pe Pamant. El incepe sa rapeasca oameni si sa-i omoare in fata celor doi baieti. Adam accepta sa participe, insa Fenton este dezgustat si crede ca tatal sau si-a pierdut mintile. Fenton anunta politia si tatal lui este prins, insa fratele sau ramane un potential pericol.

meryl

08.09.2018

Un film terifiant , cu un scenariu incredibil care te tine in priza de la inceput pina la sfirsit. Intrigi, suspans, intorsaturi de situatie, toate intr-un film noir de zile mari. O alta fateta a unui Bill Paxton versatil si inteligent care te pune pe ginduri...

3 0

ANA__30

08.09.2018

Hm.... este un film care te tine in tensiune si mai ales situatiile se rastoarna atunci cand te astepti mai putin. Ramai cu o intrebare oare Adam este un simplu schizofrenic sau totul a fost real. La intrebarea asta ne raspundem fiecare caci din film nu reiese nimic clar. Un film care merita vazut desi pe afis nu sunt nume sonore, parerea mea este ca si-au facut foarte bine treaba.

0 1

mar888

08.09.2018

Interesant subiect cu o abordare neasteptata. Un film cu adevarat thriller, un film despre comportamentul a doi frati care este prezentat ca o reflectare a interactiunii si a luptei eterne dintre bine si rau. Frailty - este filmul de debut al lui Bill Paxton, care a reusit sa creeze un film cu o atmosfera de groaza dar fara efecte singeroase. Din pacate cred ca este unul dintre cele mai subestimate filme din categoria thriller psihologic. 8,5

4 1