Francesca

Dramă (Romania)

Bobby Paunescu

Bobby Paunescu

2 Octombrie 2009

2 Octombrie 2009

<div align="left">Francesca traieste in Romania, o tara careia de curand i s-au deschis usile catre Europa. Acum toata lumea este libera sa plece sa munceasca "afara", sa faca bani. Asta este si situatia lui Francesca, care intentioneaza sa urmeze si ea ultimul trend si sa incerce sa emigreze undeva in Europa. Ea este o tanara profesoara din Bucuresti, care alege Italia pentru tentativa ei de emigrare. Dar entuziasmul acestei schimbari de viata este imediat inabusit atunci cand Francesca cauta ajutor financiar si nu numai, de la prieteni si familie, care sunt foarte sceptici in privinta plecarii sale. Odata cu aceasta "emigrare" multe adevarurui vor iesi la iveala.</div>

ruxandra_cluj

08.09.2018

Nu ma asteptam sa o vad pe Monica Birladeanu injurand in film, dand spaga... Nu are cum sa se schimbe nimic pozitiv in Romania, mai ales cand si in film se arata toate partile negative. Pentru asa un film, bugetul e poate cam mare, si oricum, sigur se gasea o suma modica pentru un muzician printre atatia artisti ai tarii, sa compuna ceva pentru coloana sonora inexistenta. Sunt de parere ca trebuie sa mergem la filme romanesti, sa incurajam cinematografia autohtona, dar....filmul acesta a fost o dezamagire totala.

5 5

abbandrei

08.09.2018

Am vazut filmul in Timisoara cu o sala extrem de emotionata de film. Actori sunt fantastici iar Remulus (Mihai Dorobantu, debutant) face un rol exact cum spunea CTP in gandul, REMARCABIL! Monica e o mare surpriza. De, scoala in america... Felicitari echipei!

3 6

Suspectu

08.09.2018

Un film mediocru.Atât.Personaje destul de slab conturate,evoluţia nefiind prezentată cum trebuie de un regizor care se vede că-i imită pe marii regizori români ai vremii(Mungiu,Puiu,Porumboiu,etc.).Câteva replici drăguţe,şi atât.

1 3