Animaţie, Comedie, Familie (United States of America)

Tim Burton, Martin Weisz

Wes Craven, Jonathan Craven

Tim Burton Productions

4 Octombrie 2012

19 Octombrie 2021

<p>Victor e un băiat al cărui cel mai bun prieten e câinele său, Sparky. Fiind bătrân, câinele moare, iar părinții lui Victor încearcă să îl consoleze pe băiat și să-l facă să accepte moartea ca pe ceva firesc și să înțeleagă că ființele iubite rămân tot timpul alături de noi. Băiatul însă e de neconsolat fără prietenul său de joacă așa că merge să dezgroape câinele și să încerce să-l readucă la viață. Fiind un băiat genial, Victor are un atelier unde face tot felul de experimente științifice, iar noul său proiect e de a învia câinele folosindu-se de electricitate, în stilul lui Frankenstein. După ce reușește să-l învie pe Sparky, Victor vrea să-l țină ascuns, dar câinele scapă și este văzut de colegii de clasă ai băiatului, de profesori și de vecini, iar până la urmă tot orașul află despre monstruozitatea creată acasă de Victor. </p><p> </p>

rocco123

08.09.2018

Un alt rateu al regizorului Tim Burton după cel din anul 1984. Un film de calitate proastă și foarte plictisitor. Povestea nu are suișuri nici coborâșuri. Grafica filmului este hilară. Cele mai multe dintre elementele sunt împrumutate și previzibile. Un lucru sigur filmul nu este nici pentru copii, nici pentru adulți. Nu te deranja să vezi acest film, este păcat de timpul pierdut.

2 16

sorinpetoanca

08.09.2018

trag pe aceasta cale un mesaj de alarma pentru toti oamenii cu scaun la cap care cred cu tarie ca se poate trai frumos si iti poti educa sanatos copiii. nu va uitati la acest film impreuna cu pustii sau ini nici un caz nu-i lasati sa vada aceasta productie. este subversiv, pervers si bizar. Sustine un curent la moda in SUA, acela al asa zisilor emo sau gothici, dar mai sugereaza ca poate fi apreciat si de copii sau tinerii caredin teribilism cocheteaza cu asemenea trenduri . Un mare NU!!! Filmul este un precursor catre drogulet, catre sadism, catre sociopatie si alte nazbatii care se servesc drept firesti in lumile "evoluate" .Nu va lasati pacaliti

2 21

panacristi

08.09.2018