Franklyn

Dramă, Fantasy, SF (France, United Kingdom)

Gerald McMorrow, Ted Demme

UK Film Council, Aramid Entertainment Fund, Recorded Picture Company (RPC), Film4 Productions

16 Octombrie 2008

27 Martie 2009

<p align="justify">     Actiunea filmului "Franklyn" este plasata in doua lumi paralele - Londra contemporana si o metropola fantastica din viitor numita Meanwhile City, axandu-se pe prezentarea vietilor a patru suflete pierdute, ce se intersecteaza la un moment dat datorita tragediei, destinului, iubirii si razbunarii.</p><p align="justify">     Jonathan Preest este un detectiv vigilent si ateu, care isi ascunde chipul sub o masca si rataceste pe strazile apocaliptice din Meanwhile City, un oras guvernat de credinta si bigotism religios, in cautarea rivalului sau "The Individual", pe care vrea cu orice pret sa se razbune din cauza ca acesta a ucis o fata rapita cu ani in urma. In Londra zilelor noastre ii intalnim pe Milo - un tanar cu inima franta, care a fost parasit in fata altarului si spera sa regaseasca dragostea inocenta in persoana lui Sally, fata pe care a iubit-o in liceu si care acum a devenit profesoara in Ealing, pe Emilia - o studenta la arte cinica si depresiva, care perfecteaza tentative de sinucidere din ce in ce mai complexe si le filmeaza cu scopul de a le folosi drept material pentru lucrarea ei de licenta si pe Esser - un pastor din Cambridge, care vine in capitala Angliei pentru a-si cauta fiul ratacit printre oamenii fara adapost de pe strazile orasului.</p>

Razvan86

08.09.2018

Intunecat, misterios pare un DarkCity doar mai bun si mai amplu.....este pe lista mea top 10 de anul acesta

7 8

jamesq

08.09.2018

Cel mai prost film pe care l-am vazut vreodata. Primul film la care aproape s-a golit sala. Eram cu un prieten si am zis ca stam pana la sfarsit fie ce-o fi, dar niciodata nu mi s-a parut ca pierd timpul mai mult ca la filmul asta

5 6

Scream

08.09.2018

Mi-au placut o groaza de chestii la filmul asta. Atmosfera, decorurile, personajul interpretat de Ryan Phillippe(care este si unul dintre actorii mei favoriti!), etc. Bate un pic spre Nightmare before christmass, doar ca mult mai frumos.

5 7