Ciudați

Freaks

Dramă, Horror (United States of America)

Tod Browning

Metro-Goldwyn-Mayer

24 Septembrie 2020

<p style="text-align: justify">   <span style="text-align: justify">O poveste din lumea circului, dar un circ ceva mai deosebit, majoritatea artiștilor fiind persoane cu diformităţi sau dizabilităţi. Ceea ce șochează în privinţa personajelor este faptul că nu au fost folosite efecte speciale ci persoane reale cu diferite probleme fizice. Pe lângă “clasicii” femeia cu barbă, femeia-bărbat, pitici, surori siameze, sau persoane cu alte deficienţe întâlnim și persoane fără mâini, fără partea inferioară a corpului sau chiar un personaj fără membre. Viaţa își urmează cursul firesc și în acest mediu, poveștile de dragoste neputând lipsi, iar situaţia celor două surori siameze este una comică. Relaţia dintre cei doi pitici Hans și Frieda va fi pusă sub semnul întrebării atunci când el se va îndrăgosti de o trapezistă aparent “normală”. Sunt oare handicapurile fizice singurele posibile?</span></p>

scama_din_buric

08.09.2018

. Dacă mulțimile pot fi satisfăcute doar cu pâine și circ, Tod Browning prezintă în pelicula sa un circ atât de șocant și de halucintant încât te face să scapi pâinea din gură și să uiți să mesteci, fermecat de brutalitatea inocentă a "ciudaților" ce fac parte din distribuție. . Freaks nu e un film de groază chiar dacă scenele sunt înfricoșătoare. Lipsit de efecte speciale, el se bazează exclusiv pe deformațiile fizice ale protagoniștilor ca element de șoc. A fost o mare controversă a vremii în ciuda faptului că multe scene au fost eliminate. . Este absolut uimitoare scena în care unul din protagoniști își aprinde o țigare folosindu-se doar de gură, el fiind un "torace uman" lipsit complet de membre. . Cu toate acestea, aflăm pe parcurs că adevărații monștrii nu sunt cei deformați fizicește, ci oamenii aparent normali, moralmente hidoși și handicapați sentimental.

3 0

dicaprio15

08.09.2018