Animaţie, Comedie, Familie (United States of America)

Jimmy Hayward

David I. Stern

Reel FX Creative Studios, Relativity Media

30 Octombrie 2013

15 Noiembrie 2013

<div>Reggie este un curcan de fermă ager la minte, marginalizat de către confrații săi. Viaţa i se schimbă radical în momentul în care Președintele SUA îl adoptă ca animal de companie pentru fiica sa. De la grăunțele primite la vechea fermă, Reggie ajunge să consume pizza la discreție și să se uite la televizor oricât de mult dorește.</div><br />Dar destinul său nu pare a fi să devină cel mai leneș curcan de la Casa Albă, ci să fie recrutat de un curcan războinic pentru o misiune care va schimba istoria și va scoate carnea de curcan din meniul famiilor americane pentru Ziua Recunoștinței! Pentru a reuși, cei doi curcani vor trebui să călătorească în timp, chiar în momentul în care a luat naștere tradiția care pune în pericol rasa curcanilor.

danutz55

08.09.2018

O animatie pe placul meu, reusita, o animatie pentru toate varstele, atat pentru cei mici cat si pentru cei mari. Am iesit din sala de cinema cu un sentiment placut, relaxat, incantat de ceea ce am vizionat. Nu este cea mai buna animatie pe care am vazut-o, dar nici cea mai proasta. Merita vazut si din partea mea nota 8.

3 2

bogsch

08.09.2018

O animatie reusita.Personajele sunt incantatoare,vocile de asemenea.Nora 8.

1 1

rocco123

08.09.2018

Nimic din această narațiune complicată nu este niciodată deosebit de palpitantă sau amuzantă. Povestea de dragoste care se formează între Reggie și Jenny se simte inutilă și neinspirată, în timp ce drama de familie pare forțată. Distribuția este foarte bună, mai ales Owen Wilson și Woody Harrelson. Regizorul Jimmy Hayward („Horton Hears a Who!” „Jonah Hex” ) oferă o animație care este suficient de plină de culoare și aglomerată cu personaje, curcani înțelepți vorbitori, care nu se simt deosebit de plini de viață.

1 0