Jean Renoir, Alan Clarke

Jean Renoir

Jolly Film, Franco London Films

1 Octombrie 2020

<p>Povestea unui producător de teatru care aduce o spălătoreasă modestă în lumea spectacolului și o transformă într-o vedetă de la Moulin Rouge.</p>

08.09.2018

Epoca de aur pariziana.Omagiu adus" spectacolului", o parada orbitoare de dansatoare French- Cancan, fiecare cu povestea ei, cu credinta in mai bine, cu emotii si sentimente. Un film romantic si natural plin de rafinament in care vedeta , María Félix este intrecuta de o creatura migniona si plina de farmec,Françoise Arnoul care face un rol deosebit la care nici Jean Gabin nu ramane nepasator. Un film emotionant pe care-l recomand!

1 0

bradu

08.09.2018

De regretat lipsa descrierii,un asemenea film nu trebuie ratat,e o piesă rară și un rol cum nu ai ocazia să-l vezi pe Gabin,atipic pentru el.Regizat într-un moment când comediile muzicale dețineau supremația, acțiunea este dinamică și plină de culoare;totul se concentrează pe relansarea celebrului dans can-can.Prezentat într-o imagine picturală,personajele foarte interactive și exuberante au un dialog de un haz cinic care umbrește drama transformând totul în comedie.În ciuda clișeelor și a unei povești previzibile,abilitatea cu care Jean Renoir redă armosfera specifică celebrului cabaret Le Moulin Rouge, învăluită cu melodii clare și calde, prin costumații fascinante, prin strânsa relație dintre actor și arta creativă, face ca filmul să fie unicat,o comoară a industriei de film în care și azi regizorii mai aruncă o privire pentru a se inspira.Imaginea de final,o scenă de dans,cred că a rămas cea mai spectaculoasă din acest gen.

3 0

08.09.2018

filmul merita a fi vazut pentru prestatia impecabila a lui Jean Gabin, pe mine nu m-a emotionat filmul dar mi-a creat o stare de buna dispozitie.