Friday Night Lights

Dramă (United States of America)

Peter Berg, Ken Russell

Imagine Entertainment, Friday Night Lights, MDBF Filmgesellschaft mbH & Company KG, Universal Pictures

8 Octombrie 2004

28 Octombrie 2021

Un antrenor ambitios isi duce echipa la semifinalele de stat din Texas in 1988 in orasul Odessa, unde echipa liceului sau este cea mai buna. Asteptarile colegilor, antrenorilor, familiilor, si a membrilor comunitatilor pun presiuni enorme pe cei din echipa. Factori subtili de economie si rasism se fac remarcati in aceasta adaptare a cartii lui H.G. Bissinger, cu acelasi nume.

boogie_boo

08.09.2018

Putini stiu despre acest film. Eu am ajuns sa il vad pentru ca imi placea Garrett Hedlund. Tot filmul am asteptat sa se intemple ceva, sa se schimbe atmosfera monotona dar degeaba. Filmul ne povesteste despre istoria unei echipe de fotbal. Jucatorii sai au diverse probleme pe care incearca sa le depaseasca. Un film cu o tema nu prea originala deci... Nu il recomand decat daca aveti un motiv bine intemeiat sa il vedeti. Si sa nu va uitati la el seara ca exista riscul sa adormiti.

2 1

mu_zz_i

08.09.2018

Este un film sobru. Este vorba despre fanatism, de importanta pe care o dau anumiti oameni sportului. In "Friday Night Lights" intreaga colectivitate din orasul Odessa, Texas i-si pune reputatia pe umerii unei echipe de liceu de fotbal american. Un lucru pe care insista acest film este de a prezenta povestile individuale ale jucatorilor iar aspectele sportului in sine face ca acest film sa fie incredibil de real. De obicei filmele despre sport si nu numai au multe momente de eliberare si totodata de un happyending care de multe ori ti se pare atat de fals. Acest film nu are un final chiar fericit insa totusi are o mica doza din acest moment. Toti actorii care ii interpreteaza pe jucatorii de fotbal fac o treaba buna, in special cel care il interpreteaza pe Boobie. Sa nu va asteptati ca acest film sa va innobileze. Doar va va arata o parte interesanta a sportului si exact acea parte care este cea mai importanta si nu are nimic de-aface cu a castiga sau a-ti face o cariera din sport ci de a da tot ce poti pentru pentru un coleg.

4 1

Ionut91

08.09.2018