Friday the 13th

Horror (United States of America)

Sean S. Cunningham, Stanley Kubrick

Paramount, Georgetown Productions Inc., Sean S. Cunningham Films

9 Mai 1980

23 Octombrie 2020

In anul 1957, un baiat moare inecat in lacul de langa tabara de vara Crystal Lake. Un an mai tarziu, doi ingrijitori, care erau responsabili pentru incidentul din 1957, sunt omorati in conditii ciudate. Tabara este inchisa, pana in anul 1980, cand in data de 13 iunie, vineri, este redeschisa de un tanar cuplu, in ciuda avertizarilor facute de localnici care i-au sfatuit sa nu faca acest lucru. In tabara din acea vara, copiii incep sa moara unul cate unul si se pare ca cineva incearca sa forteze inchiderea acesteia

Incoruptibilul

08.09.2018

Destul de bine realizat ptr vremea lui....dar are si cateva secvente ce te vor face sa sambesti .

5 4

08.09.2018

Desi nu l-am vazut inca, genul ma inspaimanta cred, din descrierea facuta si comentariul citit, ca merita sa incerc .Da! Vreau sa-l vad.

4 3

green.teeth

08.09.2018

Am vazut filmul acum foarte mult timp (adica nu chiar asa mult, cam sase-opt luni). Stiu ca este printre primele filme de groaza vizionate si primul film din categoria "slasher" (filme in care un criminal psihopat urmareste si ucide o serie de adolescenti intr-o singura zi). Din cate imi amintesc, stiu ca am ramas cu o impresie foarte buna. Alte chestii care m-au impresionat au fost hainele, modul in care vorbesc, nivelul lor de cultura (totul denota ca filmul e vechi), ajutandu-ma sa cunosc anii in care se petrec filmul, respectiv '70-'80. Sunt un cinefil tanar, asa ca nu tare stiu trecutul recent al celorlalte state ale lumii. Ma rog, asta fiind o paranteza, vreau sa mai spun ca antagonistii sunt absolut superbi, respectiv Pamela Voorhees si, in viitor, Jason Voorhees, bine cunoscut pentru masca lui de hochei si pentru maceta lui, arma cu care a fost omorata mama sa. Un adevarat clasic, cu multe continuari, dar nici unul la nivelul primului si celui de-al doilea film.

5 1