Friends with Benefits

Romantic, Comedie (United States of America)

Will Gluck, Gunnar Steele

Castle Rock Entertainment, Screen Gems, Olive Bridge Entertainment

21 Iulie 2011

9 Septembrie 2011

Tinerii Jamie si Dylan sunt cei mai buni prieteni, isi petrec cea mai mare parte a timpului liber impreuna, sezand pe canapea, consumand bere, vizionand filme la televizor si conversand cu dezinvoltura despre tot soiul de subiecte picante sau plimbandu-se prin New York si amuzandu-se reciproc pe seama cuplurilor care nu sunt capabile sa separe o partida de sex de buna calitate de o relatie amoroasa serioasa. Pretinzand ca nu ii inteleg pe oamenii care nu se bucura de beneficiile unei legaturi strict sexuale, in care sa nu intervina niciun fel de sentimente si in care cei doi parteneri sa nu se implice emotional si sa nu isi faca sperante desarte de viitor, Dylan si Jamie tanjesc la randul lor dupa o relatie normala, pe care programele lor incarcate de lucru nu le-o ingaduie. Luand decizia de a incepe o idila bazata exclusiv pe latura erotica, fara sa strice amicitia speciala dintre ei si fara sa amestece placerea fizica cu afectiunea, cei doi tineri sfarsesc prin a se indragosti unul de celalalt si a intelege ca nu sunt diferiti de orice alte persoane de varsta lor, care au nevoie de un suflet-pereche pentru a functiona bine in cuplu.

cata_cris

08.09.2018

Destul de amuzant, captivant, cu scene hot, cu un acting acceptabil din partea lui Justin Timberlake si unul foarte bun al Milei Kunis

0 2

Andrada.Balcescu

08.09.2018

nu prea joaca justin bine dar are toate viata inainte si mai bine si-ar vedea de muzica lui dar nu zic ca nu joaca bine cacii joaca si mi-a placut cum a jucat in profa rea dar buna

1 21

Cristi_B13

08.09.2018

Surprinzator de amuzant si de placut. Voi lasa la o parte asemanarea cu No Strings Attached, filmul asta este mult mai bun, amuzant si chimia celor doi actori este mult mai puternica decat a cea dintre Natalie Portman si Ashton Kutcher. Filmul se vrea un pic diferit si rade putin de cliseele pe care le vezi in orice comedie romantica si chiar reuseste. Este si un pic serios pe alocuri, ceea ce ii mai da putina credibilitate. Nu credeam ca o sa imi placa asa mult. Bravo! nota 9

17 7