Trailer #1 00:00

Fringe (1970)

| 01 January 1970 ()

Fringe

27 Noiembrie 2021

<p><strong><em>Fringe  </em></strong>este al patrulea serial tv creat de J.J.Abrams si de asemenea a patra colaborare cu Roberto Orci si Alex Kurtzman. Este produs de Warner Bros si prezinta viata cercetatorului stiintific Walter Bishop (pe care Orci il descrie ca fiind " Frankeistein combinat cu Albert Einstein), fiul sau, si o femeie, agent FBI, care ii readuce impreuna. Agentul FBI Olivia Dunham si Peter Bishop se infrunta cu un fenomen neexplicabil ce  ameninta sa se raspandeasca  foarte repede. In incercarea de a impiedica sa se raspandeasca, ei au nevoie de ajutorul   Dr. Walter Bishop, tatal lui Peter. Drama cu elementa sci-fi urmareste intamplarile ciudate ce au avut loc intr-un avion ce a aterizat pe aeroportul Boston's Logan, insa cele intamplate la bordul avionului 627 sunt doar inceputul acestei povesti.</p><p> </p>

cezar33

04.10.2008

J.J. Abrams isi lasa iar amprenta geniului sau pe acest serial. Paranormalul, hightech-ul si povestile extraordinare vor face deliciul oricarui cinefil amator de SF. In intriga apar si elemente de Teorie a Conspiratiei astfel incat tacamul sa fie complet. Personajele sunt bine interpretate de actori nu chiar de varf (deh...serialele!), dar dotati si dedicati. Singura exceptie John Noble (Denethor din Stapanul Inelelor) care intruchipeaza in mod stralucit pe savantul genial Dr. Walter Bishop. Urmariti acest serial, merita!

5 3

cezarica98

17.03.2017

Fringe, serial s.f., de la bun la foarte bun, de la un univers la alte spatii sau timpuri paralele, de la imaginatie la depasirea imaginatiei, de la fenomene inexplicabile la suspans si mister, emotii si stari pe care omul tinde sa le ascunda decat sa le arate. Pentru mine este acel gen de serial care odata inceput nu il mai poti amana sa il vizionezi, este acel gen de serial care te tine treaz noaptea si iti doresti sa il vezi pana la final, acel gen de serial in care privitorul este martor la incidente supranaturale, la stiinta care sfideaza posibilul, situatii neprevazute si conspiratie. Scenariul si personajele au nota maxima, personajul Olivia(o sa ii adori accentul) este magnifica, este agentul care se implica in cazuri iesite din comun, are o frica de singuratate, iar dorinta ei de a face bine, sfarseste spre ce este mai rau, iar aici intervine un personaj carismatic, Peter, un fel de suport emotional cu o rabdare de fier, cu o gandire rationala, iar intre cei doi se formeaza o relatie in care ajung sa isi salveze reciproc vietiile de mai multe ori. Un alt personaj emblematic este cel a lui Walter Bishop, o fire amuzanta, un geniu stiintific cu pierderi de memorie, un geniu salvator care stapaneste legile fundamentale ale fizici si chiar le schimba, este acel savant nebunatic care isi iubeste nespus de mult fiul (Peter). Serialul are toate ingredientele sa il doresti sa in vizionezi, il recomand.

3 0

Vladutzz

08.05.2011

Ceea ce a vrut sa fie la inceput mai mult un mic experiment,o pura curiozitate de a vedea daca nu cumva J.J.Abrams si-a mai pierdut pe traseu din talent s-a dovedit a fi pe parcurs ca un drog.Il includ printre putinele seriale care nu se "lauda" inca de la inceput cu o desfasurare a actiunii inghetata/lenta,ci cu total opusul.Si ca sa ma leg de ce era cel mai important in acest serial,actingul actorilor,care incepand de la cel mai rece si infricosator pana la cel mai hazliu si "agitat" personaj(Walter Bishop),este ireprosabil. Bineinteles cel mai mare plus al serialului se dovedeste a fi Anna Torv(Olivia Dunham),un proaspat real talent iesit la iveala cu ocazia prestatiei in Fringe. Foarte adevarata afirmatia:"are la baza concepte din mai multe seriale Science Fiction consacrate...",insa totusi,comprimate in FRINGE si cu atentia canalizata numai asupra lui,il face unic intr-un fel aparte si il propulseaza printre cele mai bune seriale S.F. pe care le-am vazut.

12 1