From Dusk Till Dawn

Horror, Acțiune, Thriller, Crimă (United States of America)

Robert Rodriguez

Los Hooligans Productions, A Band Apart, Dimension Films, Miramax

19 Ianuarie 1996

8 August 2020

<p><strong>Seth Gecko</strong> si <strong>Richard Gecko </strong>sunt doi criminali care ar face orice pentru bani...<strong>Seth</strong> este ajutat de fratele <strong>Richard</strong>(criminal,violator cu ceva probleme mintale) sa evadeze ucigand totodata 3 gardieni si un civil.Cauta scaparea trecand granita in Mexic pentru ca in State sunt urmariti de F.B.I &Garda Nationala pentru comitearea a nu mai putin de 16 crime.In drumul lor catre Mexic intalnesc o familie de evrei pe care ii i-au ostatici si ii obliga sa ii ajute in trecerea granitei.Crezand ca in Mexic este mai bine vor da de "naiba" la propriu ...in barul ce tine deschis "<u><em>From Dusk Till Dawn</em></u>"(De la apus la rasarit)</p>

eedy

08.09.2018

Film format din doua parti:primul,road-movie cu accente comice,al doilea-horror in toata regula...mie combinatia mi s-a parut agreabila

9 6

EduardR

08.09.2018

Cineastii ca Tarantino si Robert Rodriguez cred ca sufera de incapabilitatea de a produce si a gandi un film normal, conventional. Nu e nimic rau in asta, pentru ca si oceanele de sange si toate scursurile societatii pot fi inobilate de o mana artistica buna, care in mod uimitor reuseste sa le "transforme" in ARTA . Aici insa, nu e la fel de ... cum a fost in "Natural Born Killers", "Pulp Fiction" sau "Sin City". A fost bunicel si Robert Rodriguez, dar pe o scara ierarhica a regizorilor care fac astfel de filme, el se afla ... mai jos. In plus si filmul are un scenariu mai slabut, cu personaje mult inferioare celor din "Natural Born Killers" sau "Pulp Fiction", iar din toate acestea rezulta un film nu prea bun, un film de ... nota 7, 7 pentru ca mi-a placut cat de cat ceea ce a facut regizorul.

5 9

recoll

08.09.2018

destul de ambiguu mesajul fimului,insa prima parte va zic sigur ca e cea mai reusita din trilogia eponima.oricum tarantino nu e sanatos psihic,cred ca asta e cel mai linistit film al sau.ce fatza are in el,si e bun ca actor :)

3 3