De aici in eternitate

From Here to Eternity

Dramă, Romantic, Război (United States of America)

Fred Zinnemann

Columbia Pictures

17 Septembrie 2021

<p align="left">In acest film, este vorba despre vietile militarilor si a sotiilor acestora stationati in 1941 intr-o baza militara din Hawaii. Robert E.Lee Prewitt tocmai a sosit prin transfer si are o reputatie de boxer bun, iar cand capitanul Holmes ii cere sa intre in echipa regimentului, Prew refuza, ceea ce-i atrage animozitati si din partea comandantului, care-l pune sa faca muncile cele mai penibile din tabara, si din partea colegilor. Cu exceptia unuia. Serg. Warden are o torida relatie amoroasa cu sotia capitanului, frumoasa Karen (memorabila ramane scena de dragoste de pe plaja, in timp ce surf-eri trec pe langa ei). Prew face cunostinta cu ‘Printesa’, alias Alma-Lorene, o prostituata, iar legatura dintre cei doi este una dintre doi singuratici. Intre timp, are loc catastrofalul atac japonez de la Pearl Harbor... </p>

EduardR

08.09.2018

Înainte de „Tora! Tora! Tora!”, de „Pearl Harbor” și alte filme care prezintă momentul istoric din dimineța de șapte decembrie a anului '41, a fost acest film, această capodoperă a lu' Zinnemann, care, indubitabil, le întrece pe toate; atacul de la Pearl Harbor începând abia spre finalul peliculei.

4 4

cezar33

08.09.2018

Un film care-ti taie respiratia. Pelicula debordeaza de un dramatism bine dozat si proiectat in crescendo, care-n final pur si simplu te copleseste. Niciodata nu s-a mai reusit ceva asemanator, cel putin pana acum. Multi monstrii sacrii ai filmului distribuiti in roluri principale perfecti, nici unul nu dezamageste. Actori mai putin cunoscuti(atunci) si-au sporit cota valorica dupa lansarea filmului. Super oscarizat pe merit, capodopera ramasa ca model si mostenire pentru generatiile de azi si cele viitoare. Un film pe care orice nota ai acorda e prea mica.

8 4

ioanlaslo

08.09.2018