Thriller (United States of America)

Adam Green

Adam Green

ArieScope Pictures, A Bigger Boat

5 Februarie 2010

20 Octombrie 2021

O zi tipică de pe pante se transformă într-un coşmar de refrigerare pentru trei snowboarders cînd telescaunul lor esueaza. Cand echipele de patrulare inchid luminile de noapte, isi dau seama ca au ramas jos fara nicio cale de scapare.<br />Cu statiunea închisa până la sfârşitul săptămânii următoare şi degerături şi hipotermie, deja în stabilire, trio-ul este obligat să ia măsuri disperate pentru a scăpa de pe munte înainte ca acestia să îngheţe pana la moarte. Ei trebuie sa ia decizii importante care sa ii ajute sa supravietuiasca intr-un mediu ostil. După ce incep sa mearga, ei descoperă cu groază că trebuie sa se teama de mai mult decat de frigul care ii ingheata. Pe masura ce combat obstacolele intalnite, se intreaba: Daca dorinta lor de a supravietui este destul de puternica sa invinga cele mai groaznice moduri de a muri?<br />

pigmeu

08.09.2018

te cam sperie trileru asta uhhh .... il astept

1 4

Mahareth

08.09.2018

Am reusit si eu sa vad intr-un final Frozen , nu ca ar fi fost pe lista filmelor de vazut in mod special. In trailer mi s-a parut un film cam simplu fara cine stie ce actiune, dar dupa ce l-am vazut mi-am schimbat parerea mai ales la faza cu inaltimea...sa stai suspendat nu e tocmai placut la minus n grade :))sau maybe it's just me cuz imi e frica de inaltimi :)) Anyway, filmul e bun ...il recomand :)

2 6

cezarica98

08.09.2018

un film bun, un film despre supravetuire, scenariu filmului ne etaleaza destinul a trei prieteni, doritori de sport extrem, care raman blocati intr-un telescaun si sunt pusi in fata unei decizii extrem de greu de luat, aceea de a muri inghetati sau isi isi vor lua destinul in propriile maiini, riscand propria viata, si descoperind cu groaza un alt cosmar mai groaznic decat grigul, un triller bun, de vazut.

10 8