Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Steven Soderbergh

Coleman Hough

Populist Pictures, Miramax, Monophonic Inc.

2 August 2002

26 Septembrie 2020

<p align="left">   Intr-o singura zi, in Los Angeles, un grup de persoane deprimate, confuze, nevrotice si disfunctionale isi intersecteaza destinele. Lee este vicepresedinta la o companie de resurse umane si isi exteriorizeaza nemultumirile cauzate de mariajul nefericit cu Carl prin terorizarea angajatilor ei. Carl tocmai a fost concediat de la publicatia de succes la care lucra, dar scrie scenarii in timpul liber si unul dintre acestea urmeaza sa fie pus in scena, avandu-i in rolurile principale pe Francesca si Calvin. Lee are o aventura amoroasa cu actorul Calvin, iar sora ei Linda, care este maseuza, asteapta cu nerabdare o intalnire de week-end cu un necunoscut de pe internet, care se intampla sa fie Ed, cel care semneaza impreuna cu Carl scenariul filmului "Randezvous". </p>

riddick

08.09.2018

Linda ar iubi sa fie iubita. Carl isi iubeste sotia sa, Lee. Lee ar vrea sa fie iubita de Calvin. Calvin joaca rolul lui Nicholas care descopera ca este indragostit de Catherine. Catherine, care de fapt este Francesca, descopera dragostea adevarata si Gus se iubeste singur. “Legaturi nebune” al lui Steve Sodebergh este un film despre filme pentru oameni ce iubesc filmele. O comedie contemporana ce se desfasoara in Los Angeles, “Legaturi nebune” ne arata complicata relatie dintre sapte prieteni, interpretati de David Duchovny, Nicky Katt, Catherine Keener, Mary McCormack, David Hyde Pierce, Julia Roberts si Blair Underwood, ce se confrunta cu fragilele conexiuni care ii tin impreuna. Totul se petrece intr-o perioada de doar 24 de ore – o zi in viata legaturilor pierdute.

1 1

crazy_bloggera

08.09.2018

Aiurea rau de tot filmul.

0 4

gunslinger

08.09.2018

Experimental, independent si cu un buget extrem de redus... astfel poate fi caracterizat filmul regizat de cel mai supraapreciat regizor al acestui secol, Steven Soderbergh... tipul a facut treaba excelenta cu seria Ocean's, cu Traffic, sau Solaris, dar aici o cam da in bara... filmul prezinta o zi din viata unor persoane din industria filmului (actori, scenaristi, producatori) si merita vazut pentru distributia destul de interesant alcatuita, cu roluri bune din partea lui David Hyde Pierce, Blair Underwood si Julia Roberts, aparitii episodice extrem de amuzante din partea lui Brad Pitt (intr-un fel de rol de tipul auto-parodie), David Duchovny (personajul de legatura intre majoritatea celorlalte tipologii prezentate - producatorul pervers), dar si Jeff Garlin, care il interpreteaza pe unul (in film este sugerat ca Harvey) din celebrii frati Weinstein, faimosi producatori de film... in rest cam atat, scenariu slabut, se vrea profund dar nu prea este, pare ca ar vrea sa prezinte tipologii ale oamenilor care lucreaza la Hollywood, dar de fapt sunt tipologii ale oamenilor de zi cu zi... merita vazut pentru tehnica filmului si pentru actori... daca vreti sa il vizionati, inarmati-va cu rabdare si fiti atenti la poante ascunse... cam atat. nota mea: 7

0 0