Acțiune, Dramă, Romantic, Thriller, Film TV (United States of America)

David Carson

Ronni Kern

Stephanie Germain Productions, Mandalay Television, Lifetime

12 Februarie 2007

8 Decembrie 2021

<p>Filmul "Blue Smoke", este un thriller in care ne prezinta povestea tinerei Reena Hale, care marcata de evenimentele neplacute din copilarie, decide sa ajunga detectiv in cadrul departamentului care se ocupa cu investigarea cazurilor incediilor. Cand avea 11 ani Reena devine martor cand vecinul lor piroman a incediat pizzeria  pe care familia ei o detinau. Ajunsa studenta Reena este urmarita in continuare de familia vecinului piroman. La o petrecere este remarcata de tanarul Bo Goodnight, care se indragosteste nebuneste de ea, fara insa a reusi sa se cunoasca. Intre timp Bo o vede de mai multe ori,  dar  nu reuseste sa-i vorbeasca. Mai tarziu, Bo descopera ca vecina lui era nimeni alta decat iubirea vietii lui, Reena.</p><p> Insa nu trece mult timp pana cand piromanul care i-a distrus copilaria isi face din nou aparitia, amenintand existenta persoanelor dragi ei. Acum, ea trebuie sa isi foloseasca toata maiestria de anchetator expert pentru a-l gasi pe acest piroman inainte ca viata si dragostea ei sa piara in flacari. O poveste palpitanta care are la baza un roman scris de celebra scriitoare Nora Roberts, roman ce a fost distins cu premiul Quills pentru cea mai bună poveste de dragoste, în urma votului publicului in octombrie 2006.</p>

cezarica98

08.09.2018

Un film ce are la baza un roman scris de autoarea Nora Roberts, un film ce te introduce intr-o cursa plina de suspans, incendii, pasiune, familie. O poveste palpitanta plina de evenimente neasteptate, la capatul careia doua suflete se regasesc in intensitatea lumii. un film pe care il recomand.

2 2

alinusuuu

08.09.2018

Thrillerul urmareste povestea Reenei Hale (Alicia Witt), o tinara care in copilarie a fost martora incendierii pizzeriei pe care o detineau parintii ei. |n aceasta situatie, nu este de mirare ca, peste ani, Reena a decis sa devina detectiv, in cadrul departamentului care se ocupa cu investigarea cauzelor incendiilor. Dupa ce se intoarce in locurile natale, Reena descopera dragostea adevarata alaturi de Bo Goodnight (Matthew Settle). |nsa nu trece mult timp pina cind piromanul care i-a distrus copilaria isI face din nou aparitia, amenintind existenta persoanelor dragi Reenei.

2 0

alynutza_04

08.09.2018

Recunosc ca sunt o impatimita cititoare a cartilor Norei Roberts,asa ca am facut tot ce am putut pentru a vedea si ecranizarile dupa romanele sale,desi stiam dinainte ca nu poate egala nici pe departe ceea ce era scris.E greu de facut asta.Totusi pentru persoanele care considera ca aparitia unui film ce este legat de numele Nora Roberts ,e un fel de sarbatoare...merita vizionat ;mai ales ca aici apare o cursa plina de suspans, si nici nu lipseste pasiunea fata sa familie,prieteni,iubiti si nu in ultimul rand fata de foc. Reena Hale ,personajul principal,a avut o copilarie marcata de intamplari nefericite,produse de un vecin piroman si de fiul acestuia,care a agresat-o pe cand avea 11 ani.Ajunsa studenta,este urmarita in continuare de aceeasi vecini violenti.La o petrecere este remarcata de tanarul Boo Goodnight(Matthew Settle),care se indragosteste nebuneste de ea,fara insa a reusi sa se cunoasca . Intre timp ,acesta o zareste de cateva ori,neajungand totusi sa-i vorbeasca.Si cum in viata,daca ceva iti este harazit,cei doi se pomenesc vecini,lui Bo nevenindui sa creada ca "fata din vis"este atat de aproape.Numai ca ,atacurile si incendierile asupra unor persoane apropiate Reenei incep sa o vizeze direct si pe ea,provocandu-i un adevarat infern. Ceea ce m-a impresionat cel mai mult - legatura ei cu familia,modul direct de exprimare a opiniilor,prietenia ce depaseste bariera timpului cu John Minger(Scott Bacula),cel care a facut-o sa iubeasca focul si munca de investigator de incendii. Un film frumos,dar care nu poate egala cartea.

4 0