Fata amuzantă

Funny Girl

Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

William Wyler, Rebecca Miller

Rastar Productions, Columbia Pictures

20 Octombrie 2020

Fanny Brice, interpretata de Barbra Streisand , este o tanara ce bate la portile afirmarii in spectacolul de revista. Desi poseda o voce si un talent actoricesc unic aceasta e deseori refuzata pentru ca nu se incadra in canoanele de frumusete ale vremii. Ea este complexata de aspectul fizic si datorita mamei ei care aducea in discutie mereu faptul ca are un nas coroiat. Totusi ea nu se lasa doborata de desele refuzuri si persevereaza pana cand este acceptata la un mare teatru de revista. Tot in acelasi timp il cunoaste pe sarmantul Nick Arnstein, interpretat de catre Omar Sharif , de care se simte imediat atrasa si vrajita. Intre cei doi se naste o frumoasa poveste de dragoste . Cei doi se casatoresc si au un copil. Totusi Nick este complexat de succesul in viata artistica al sotiei sale si insista sa asigure banii necesari traiului zilnic chiar si incalcand legea. Efectele incalcarii legii nu intarzie sa apara si Nick este arestat. Va reusi dragostea celor doi sa supravietuiasca ?

mchiurte

08.09.2018

Cum poate fi un film ce ii are ca protagonisti pe Barbra Streisand si Omar Shariff?Senzational! Nota 9

0 0

08.09.2018

cu asemenea gen de film am copilarit; pe atunci cinematograful nu dorea sa socheze, te invita la vise, la romantism; se adresa in primul rand sufletului si apoi ochiului; nu erau efecte speciale si totusi cele doua ore si jumatate cat a durat filmul au trecut pe negandite ; intreg filmul e o poveste ce se termina intr-un mod foarte realist; marile iubiri nu mor niciodata ci doar se transforma; interpretare de exceptie a celor doi mari actori; privindu-l pe shariff in smoking ai impresia ca pur si simplu s-a nascut pentru a purta acest tip de vestimentatie.

0 0

mihaelatb

08.09.2018

Anii 60 au fost anii filmelor muzicale, multe premieri la Oscar : The Sound of Music Oliver!, My fair lady, West side story , asa ca Funny Girl, nu putea sa lipseasca nici el, chiar daca cea care a luat Oscar a fost Barbra Streisand. ( pe drept cuvand Katharine Hepburn a refuzat sa participe la premiere). O iubesc pe Barbara, dar sa-i dai premiul ex aequo ( e drept ca spectacolul avusese succes pe Broadway) cu Katharine Hepburn pentru rolul din The Lion in Winter … Filmul, un muzical nici prea prea nici foarte foarte, cu un Omar Sharif inedit – fata de rolulurile anterioare : Yuri Zhivago sau Arhiducele Rudolph - si o Barbra Streisand in stilul ei caracteristic. Tema va fi reluata de Martin Scorsese, aproape 10 ani mai tarziu in New York New York.

1 1