Acțiune, Aventuri, SF, Thriller (United States of America)

Richard T. Heffron

Mayo Simon

American International Pictures (AIP)

13 August 1976

26 Octombrie 2021

En 1985, Chuck Browning il vede pe Frenchy LaPorte , care-l contactase , murind in fata lui si pronuntand cuvantul "DELOS". Reporterul descrisese cu doi ani inainte mascacrul facut de roboti asupra turistilor in centrul de distractie SF . Centrul de petrecere a timpului liber fiind redeschis modernizat si extins , doctorul Duffy , il invita pe reporter si pe colega sa , Tracy Ballard , sa judece impartial . Alti doi importanti oaspeti sosesc simultan cu reporterii, este vorba de generalul rus Karnovsky si sotia sa . Chuck si Tracy sosesc in Lumea Viitorului . Condusi de Duffy, ei descopera centrul de control care este dirijat de catre roboti , pentru a fi evitate greselile umane . Dar ei descopera singuri ca de fapt odata ajunsi , invitatii sunt drogati si apoi scanati si analizati pentru a creea niste copii , sosii , ale lor ce urmeaza sa se intoarca in lumea reala , inlocuind originalele . Ei insusi fiind invitati pentru ca niste reporteri roboti sa se intoarca si sa scrie articole elogioase despre Centrul de distractie .

hitman78

08.09.2018

Un sf destul de interesant care mi-a ramas in minte de cand eram copil si rula in cinema in "epoca de aur".L-am revazut dupa foarte multi ani pe MGM si nu m-a mai impresionat la fel de mult(realizarea unor scene lasa de dorit dar ptr anii 70 ce pretentii poti sa ai).Ca plusuri coloana sonora absolut fantastica,jocul foarte bun al lui Peter Fonda,suspansul la cote maxime si un scenariu bun,minusurile sunt efectele speciale si regia,oricum pentru iubitorii de sf si nu numai il recomand cu cea mai mare incredere.9

0 0