G-Force

Fantasy, Acțiune, Aventuri, Familie, Comedie (United States of America)

Hoyt Yeatman, María Lidón

Walt Disney Pictures, Jerry Bruckheimer Films, Whamaphram Productions

21 Iulie 2009

4 Septembrie 2009

<p align="justify">    "G-Force" este o comedie plina de aventuri savuroase despre cele mai recente progrese inregistrate de creatorii unui program guvernamental secret in antrenarea unor animale, pasari si insecte precum cainii, pisicile, porcusorii de Guineea, cartitele, delfinii, porumbeii sau mustele in vederea folosirii ulterioare a acestora pentru activitati de spionaj. </p><p align="justify">   Inarmati cu echipamente high-tech de ultima generatie, trei porcusori de Guineea pe nume Darwin, Juarez si Blaster, o cartita pe nume Speckles si o musca pe nume Mooch formeaza o echipa de elita a FBI-ului, cunoscuta sub numele de G-Force si antrenata special pentru a salva lumea de uneltirile unui bilionar diabolic, care tocmai a conceput o masinarie ce ar putea pune in pericol intreaga umanitate. Intrucat soarta omenirii depinde de ei, Darwin - comandantul echipei, decis sa isi indeplineasca misiunea prin orice mijloace, Juarez - experta in arte martiale, Blaster - specialistul in armament, Speckles - pentru care tehnologia informatica nu mai are nici un secret si Mooch - experta in actiuni de recunoastere, ii declara razboi bilionarului care planuieste sa preia controlul asupra planetei. </p>

Vader

08.09.2018

Tocmai am vazut trailerul la film si cred ca Walt Disney va da lovitura cu acest film. Problema cu trailere este ca nu ne ofera mereu imaginea reala a filmului. Sunt filme care au super trailere si filmul slab si filme care au trailere slabe si filmul bun. Oricum nu cred ca e cazul si aici. Mai mult ca sigur va fi un film bun + de asta mai este si in 3D. Un adevarat festiv vizual pentru ochii nostri. E bine ca numai suntem codasi si ca avem cinematografe 3D.

9 16

PiticTacanit

08.09.2018