Aventuri, Acțiune, Thriller (United States of America)

Giorgio Serafini

Jim Agnew, Megan Brown

Philippe Martinez Productions, Perpetual Media Capital, Arramis Films, Alchemedia Films, Voltage Pictures

27 Noiembrie 2010

20 Septembrie 2021

<p>Marcus Jones, un agent CIA sub acoperire, este informat de şeful său despre o problemă cu corporaţia Redvale, deţinătoarea unui important fond mutual în oraşul Detroit care a investit peste zece miliarde de dolari în explorări petroliere în Africa, dar care finanţează şi un traficant de arme pe nume Frank Smith. Sarcina lui Marcus este de a se infiltra în organizaţie şi la momentul potrivit să-i elimine pe Smith şi Redvale cu amendamentul că CIA nu poate avea legătură cu această acţiune. Deşi reuşeşte să se angajeze ca şi gardă de corp a lui Smith, lucrurile se complică atunci când traficantul de arme are un atac de cord în timp ce se deplasau spre sediul corporaţiei de unde urma să ridice o sută de milioane de dolari iar maşina lor este atacată de un grup de trădători din cadrul CIA conduşi de agentul Zander, agent ce urmăreşte să pună mâna pe bani.<br /> </p>

titeydev

08.09.2018

Am vazut filmu',a aparut de curand pe net,si ceea ce m-a facut sa ma uit a fost W.Snipes care el face majoritatea actiunii !! E complicat intr-un fel dar nu prea,merita sa te uiti !!

3 0

liniuta

08.09.2018

Marcus este agent CIA sub acoperire ce executa misuni de eliminare .El are sarcina de a se infiltra ca protector al unui traficant de arme Smith , aflat in afaceri cu un investitor din Detroit ce finanta traficul ilicit ptr. inarmarea rebelilor din Africa. Fostii colegi de echipa a lui Marcus vor sa puna mana pe bani finantatorului , insa datorita infarctului suferit de Smith pe parcursul traseului de la aeroport la locul de inalnire , Marcus va incerca sa supravietuiasca in spital unde va deveni si el o tinta ... actiune , triler 6/7

4 0

10_nut

08.09.2018