Acțiune, Thriller, SF (United States of America)

Mark Neveldine, Brian Taylor

Mark Neveldine, Brian Taylor

Lakeshore Entertainment, Lionsgate

3 Septembrie 2009

25 Septembrie 2009

În viitorul apropiat, jocurile de strategie ajung la un cu totul alt nivel: jucătorii nu mai controlează entități virtuale, ci chiar oameni în carne și oase, în lupte pe viață și pe moarte. Kable (Gerard Butler) este cel mai bine cotat jucător din competiția Slayers. Cu fiecare mișcare a sa urmărită de milioane de oameni, marea provocare a lui Kable este să-și recapete controlul asupra propriei vieți și să răstoarne sistemul care l-a transformat într-un sclav.

delfinas

08.09.2018

Eu am vrut sa-l vad pt ca Butler e unul din preferatii mei recenti. Nu ma (mai) pasioneaza filmele de actiune, pline de efecte speciale si mesaj zero. Asta abunda de efecte, dar trebuie sa vedem dincolo de ele, dupa cum ziceau Veroni88 sau swaMp, si vom vedea cum ne alienam pe zi ce trece si cum o sa ni se para normal sa ne omoram si sa calcam pe cadavre. Manipularea va fi din ce in ce mai parsiva, mai subliminala si mai periculoasa. Pare SF, dar, din pacate, in viitorul apropiat o sa fie crunta realitate!!!

0 0

Radu47hitman

08.09.2018

Mi-a placut filmul, sunt multe efecte in el, deaceea si pare asa interesant, dar subiectul nu prea... Desi cum am scris mai sus ca mi-a placut filmul, m-am asteptat la mai mult de la el... Nota 7

1 4

recoll

08.09.2018

poate nu este genul meu preferat de film,dar cel putin ma asteptam la cu un totul alt sceanriu,sceanriul asta e de 2 lei,eu unul nu am putut vedea decat 40 si ceva de minute si astea facand eforturi mari.posibil sa fie un film facut special ptr. gameri adica acei copii care pierd mult timp din viata lor in fata calculatorului facand ce?juncand jocuri,astfel devin izolati si nu stiu la un moment dat sa mai faca distinctia intre realitate si fictiune,fiind usor de recunoscut dupa fata pe care o au si cearcanele de 1 kg ptr.ca pierd mult timp in fata pc-urilor,consolelor,deci cam masei astea se adreseaza filmul asta.dar ptr. noi cei care urmarim si putem aprecia un film bun ce ne ramane? pe ce sa dau nota?e praf...

3 3