Gangster

Romantic, Crimă, Dramă (India)

Anurag Basu

Mahesh Bhatt, Anurag Basu, Girish Dhamija

28 Aprilie 2006

18 Septembrie 2020

<p align="left">Daya este personajul care da si titlul filmului, fiind un gangster periculos cautat de politie si care provine dintr-o familie saraca din Kashmir. Fugind de politie nimereste in casa unei dansatoare, Simran, de care se indragosteste iremedibil. In ciuda vietii pe care o duce, Daya o respecta si o iubeste pe Simran mai mult decat orice. Sentimentele ce le nutreste pentru Simran il fac pe Daya sa ia hotararea de a renunta la stilul sau de viata si de a intemeia o familie alaturi de femeia pe care o iubeste si de Bittu, baietelul pe care cei doi l-au adoptat. Insa soarta le rezerva o surpriza neplacuta si comisarul care il urmareste pe Daya de foarte mult timp isi face aparitia si intr-un schimb de focuri haotic, Bittu este omorat. Viata celor doi indragostiti este bulversata si sunt fortati sa traiasca separat pana ce se mai linistesc apele. Simran cade in patima alcoolului si vulnerabila fiind, se indragosteste de Akash. Insa destinul mai are o carte de jucat si doi dintre cei trei protagonisti ai acestui triunghi amoros sunt pusi intr-o situatie inedita si in urma unei tradari la care nu se asteptau vietile le sunt spulberate inca o data. Pot oare sa treaca si peste aceasa incercare?</p>

silvia_velez

08.09.2018

imi8 place foarte mult acest film este foarte frumos si are toate ingredientele necesare pentru a fii un film excelent

0 1

Anyya

08.09.2018

Exceptional...m-a impresionat foarte tare.....sincer am ramas fara cuvinte....am trait acea suferinta odata cu cei 3 actori... o poveste exceptionala....un film impresionant...care te face sa patrunzi in acea lume si sa ai parte de trairile personajelor....iar actorii iti dau impresia ca chiar ei traiesc ce se intampla....si iti dau sansa sa patrunzi in lumea lor, sa ai parte de aceleasi sentimente: sa plangi, sa razi, sa iubesti, sa urasti,etc exceptional....am ramas foarte impresionata....si nu-mi vine sa cred ce intorsatura au luat lucruri..ce final neasteptat!!!impresionant!!! Sincer cand s-a terminat filmul aveam impresia ca fusasa o realitate cruda in care participasa si eu...cu adevarat un film captivant

1 0