Crimă, Dramă, Acțiune, Thriller (United States of America)

Ruben Fleischer

Will Beall

Village Roadshow Pictures, Lin Pictures, Langley Park Production, Warner Bros. Pictures

10 Ianuarie 2013

11 Ianuarie 2013

<p>Los Angeles, 1949. Mickey Cohen e un rege al mafiei, nemilos, născut în Brooklyn, dar care a reușit să țină în mână toate frâiele afacerilor ilegale, de la cele cu droguri, la cele cu arme și prostituate. Mickey își face afacerile fiind protejat nu doar de oamenii pe care-i plătește, dar și de poliție și de politicienii pe care îi controlează. Faima gangsterului îi intimidează pe oamenii legii, doar micuța brigadă LAPD condusă de sergentul John O'Mara și de sergentul Jerry Wooter nu se lasă impresionată și încearcă să-i zdruncine și să-i dărâme imperiul interlopului. </p><p> </p>

Deniro

08.09.2018

Mi-a placut enorm de mult , chiar daca este un film cu gangsteri care nu se compara cu The Godfather . Dar mi-a placut mai mult . Distributia este una excelenta , Sean Peen , Ryan Gosling si Josh Brolin fac roluri bune , regia este un buna , cu parti slow montion bine puse la punct iar coloana sonora este una bine aleasa. per total un film ce nu trebuie ratat si pentru mine este un film de nota 10

4 6

horia98

08.09.2018

Punctele albe : o poveste foarte interesanta, actorii isi fac foarte bine treaba. Punctele negre : vocea ciudata pe care o foloseste Ryan Gosling, scenele cu impuscaturi sunt destul de stupide ( parca erau din seria cu Comisarul Moldovan ), trece peste unele detalii, care dupa parerea mea ar fi trebuit putin evidentiate.... Interpretari : Sean Penn este fabulos in rolul lui Mickey Cohen.... si pentru prima oara mi-a placut la nebunie de Josh Brolin. De Ryan Gosling nu mai zic nimic. In concluzie, este un film bun. Merita vazut. 8.

3 6

El_KaPpa

08.09.2018

Putea sa fie un alt film mare in categoria filmelor cu gangsteri (subiect interesant + o distributie excelenta), dar s-a limitat la a fi un popcorn movie cu hibele de rigoare. Scenariul este liniar si neverosimil, Sean Penn in rolul faimosului gangster Meyer Harris Cohen este o gluma proasta, mai ales cu acel machiaj nereusit, iar scenele de actiune sunt de-a dreptul penibile in unele momente. Partile bune sunt cursivitatea povestii care nu te lasa sa te plictisesti, regia foarte buna, atmosfera acelor ani redata bine (decoruri, costume, muzica), cateva slow-motion-uri de mare efect, umor fin ales la momentul potrivit si Josh Brolin, singurul lasat sa ofere mai mult decat un rol de duzina. Per total, nu ii pot da mai mult de 6,5/10. Pacat de potentialul sau si de trailerul care arata foarte bine.

22 20