Tom O'Connor

Campbell Grobman Films, Cristaldi Pictures, East Light Media, Nu Boyana Film Studios, Skydance Media, Millennium Films, Tom de Mol Productions

16 August 2017

16 Iunie 2021

cezarica98

08.09.2018

Film exploziv cu personaje interesante și relațiile care se crează între ele, dialogurile amuzante și situații absurde, fac din peliculă una bună de vizionat. Scenariul nu are nimic nou sub soare, dar este unul antrenant, iar Ryan Reynolds și Samuel L. Jackson sunt bestiali, fac un cuplu pe cinste, spontan și uneori surprinzător, ieșind cu brio din diferitele situatii la care sunt supuși. Apariția Salmei Hayek este deliciul filmului, fiind un personaj violent, capabil să se evapore, să se sacrifice pentru iubirea ei. Scenele de luptă sunt în viteză, urmărirea pe străzile din capitala Olandei sunt spectaculoase și pline de împușcături și răsturnări de mașini. Filmul fiind o comedie relaxantă, te face doar să te binedispui, îți dă o bună dispoziție și râzi spontan, fiind bună de vizionat.

3 1

mihaelatb

08.09.2018

o reteta de scuces, alturarea a doua mentalitati de viata, negru vs alb. Nu da gres! si daca in trecut era preferat registrul dramatic, The Defiant Ones a lui Stanley Kramer. De ceva timp incoace este preferat registrul comic : Die Hard 3: With a Vengeance, Lethal Weapon, Amos & Andrew, Cop Out sau mai putin reusitul Safe House. De asta data insa perechea Ryan Reynolds - Samuel L Jackson, functioneaza. Ryan nu mai pare ca a gresit filmul, iar Samuel L Jackson, este ca intodeauna: fara cusur! Coloana sonora este si ea de exceptie, caci altfel cum poate fi ascultat Lionel Richie, decat pe fundalul unei batai cu taieri de jugulare, ca-n filmele lui Tarantino. Iar Foreigner cu I Want to know what love is, tot pe acelasi stil de fundal, un pic mai nesangeros, insa. un film de actiune cu momente de umor si cu doi actori ce sunt sarea si piperul filmului. O mentiune speciala pentru Salma Hayek minunata. Departe de rolul din Fools Rush si chiar din Breaking Up.

1 1

fireprof

08.09.2018

Un film care îmbină foarte bine acțiunea cu comedia. Recomand iubitorilor genului și iubitorilor de film în general. Ryan Reynolds a rămas parcă puțin în Deadpool. recomand filmul atât pentru scenariu cât și pentru jocul actorilor.

2 1