Domnii prefera blondele

Gentlemen Prefer Blondes

Muzică, Comedie, Romantic (United States of America)

Howard Hawks

20th Century Fox

23 Octombrie 2021

<p align="justify">Bruneta Dorothy şi blonda Lorelei sunt două prietene, artiste de cabaret. Lorelei este logodită cu Gus Esmond, un tânăr bogat gata să-i ofere orice, şi cei doi plănuiesc să meargă în Franţa pentru a se căsători. Gus este oprit de tatăl său să plece şi astfel Dorothy şi Lorelei se îmbarcă pe vapor, urmărite de Ernie Malone, un detectiv angajat de bătrânul Esmond. În drum spre Franţa, Dorothy se îndrăgosteşte de Malone, iar Lorelei face o pasiune pentru diamantele lui Sir Beekman, care e dispus să-i cedeze tiara deţinută de soţia sa. </p><p align="justify">Detectivul surprinde dovezi ale infidelităţii lui Lorelei, care îl hotărăsc pe sir Esmond să anuleze scrisoarea de credit prin care erau asigurte fetelor cheltuielile în Paris. Rămase fără bani, cele două se angajează la un cabaret, dar sunt urmărite de poliţie, care vrea să recupereze tiara dată disparută de Lady Beekman. După ce bijuteria este găsită, Dorothy şi Lorelei scapă de încurcături şi sunt libere să se căsătorească cu pretendenţii lor.</p>

mdomnita

08.09.2018

Un film excelent, chiar daca e ceva mai vechi. are cateva momente de comedie care m-au adus cu zambetul pe buze, iar tema este destul de interesanta pentru a tine privitorul interesat pe tot parcursul filmului. Merita vazut.

5 0

08.09.2018

o comedie ce ar trebui vazuta mai mult de babrbati, hahahaha; poate asa vor intelege si ei anumite lucruri; acum probabil ca sunt misandrina dar filmul chiar e o incantare; monroe joaca mai bine decat in unora le place jazz-ul; si vorba aia diamantele sunt cele mai bune prietene ale unei fete; filmul poate sa dezlantuie dezbateri aprinse despre cat de materialiste sunt fetele frumoase, dar pana la urma nu e decat o comedie si ca orice comedie surprinde cat mai bine realitatea, aceasta comedie mi-a adus aminte de moliere , si el taxa "pacatele" lumii la fel de ingenios si amuzant.

1 1

crinutza55

08.09.2018

Unul dintre primele filme in care Marilyn Monroe are rolul principal, Gentlemen prefer blondes, este o comedie savuroasa care are in centru materialismul fetelor. Lasand la o parte acest detaliu, filmul este foarte frumos, cu multe momente amuzante, doua actrite principale frumoase si talentate, care reusesc sa te bine dispuna timp de o ora si jumatate. Monroe face un rol foarte dragut, un rol de comedie care i se potriveste foarte bine, acela de blonda frumoasa, dar prostuta, stigmat de care si-a dorit foarte tare sa scape. E o mare pierdere sa ratezi acest film...

0 0