Get Carter

Acțiune, Dramă, Thriller, Crimă (United States of America)

Stephen T. Kay, Édouard Molinaro

Morgan Creek Productions, The Canton Company, Franchise Pictures, Warner Bros. Pictures

6 Octombrie 2000

21 Octombrie 2021

Jack Carter este un agent de pariuri newyorkez care se trezeste intr-o mare incurcatura dupa ce fratele sau moare intr-un accident. Neincrezator in veridicitatea acestui accident, Carter incearca sa afle ce s-a intamplat cu adevarat fiind in acelasi timp alaturi de cumnata si nepoata lui. Astfel patrunde in lumea jocurilor de noroc si a pornografiei unde se intalneste cu un vechi dusman, Jeremy Kinnear, magnat al industriei de calculatoare din Seattle, capul unei retele de prostitutie. Lucrurile se complica cand Jack afla ca una dintre prostituate este chiar nepoata sa.

leemarvin1983

08.09.2018

"Get Carter" (2000) e o porcarie. Sa faci un remake atat de prost la un film urias ca "Get Carter" (1971), reprezinta o jignire. In 1971, Michael Caine inaugura moda filmelor englezesti cu gangsteri, adaugand stilul si farmecul specific. Asa a iesit "Get Carter", un clasic. In 2000, Stallone interpreteaza un Jack Carter care nu exprima nimic, pe un scenariu execrabil si un joc actoricesc de doi bani. Mergeti pe mana originalului, daca il gasiti! O sa simtiti diferenta. O pierdere de timp...

6 3

Nutzica

08.09.2018

Sylvester Stallone a cam dezamagit in acest rol si nici filmul in ansamblu nu a fost mai bun. Daca nu aveti altceva de facut va puteti pierde timpul cu acest film.

2 5

raspopilcarita

08.09.2018

- nu stiu de ce in filmul asta eu nu prea am avut ochi decat pentru Mickey . Locul si rolul acela i se potriveau si juca si bine dar alaturi de Silvester parea nefiresc . Ca in mai toate filmele lui avea aproximativ acelasi aer nepasator , agresiv , puternic , sfidator , dezinteresat , plin de fite si repulsie dar nimeni nu stie pentru ce . Intr-un fel baiatul asta este urat rau , urat ca o zi de cosmar dar are farmec aproape ca intoarce pe dos biografiile altor aratosi din industria filmului . Filmul asta il prezinta obosit , deziluzionat , scarbit ajuns la capatul drumului si nu se gasea cineva care sa-l treaca pragul dincolo . A gasit el ceva dar nu prea convingator , scenele de duritate cu el scartie rau de tot , parca-si cerea , implora singur moartea . As putea spune ca nu s-a opus deloc . Mai mult a cautat sa indarjeasca pe cineva impotriva lui (daca ati observat , la reantalnire este schitat un fel de zambet mai mult ranjet al mafiotului , acel kinnear era un fel de maimuta a lui nu avea decat importanta financiara si nu-i pasa prea mult de munca acestuia ) . Motivele revenirii lui Jack sunt mai mult o datorie a acestuia pentru posteritate si-a dat seama ca fratele sau lasase in urma ceva mult mai de pret pentru el decat lucrurile pe care le avusese pana atunci ; Pe fiica lui . O fiica scapata involuntar in mainile unor oameni fara scrupule care nu aveau respect pentru nimic nici macar pentru viata doar prin faptul ca tatal acesteia le atrasese atentia si a facut acea gafa impardonabila de a face un anume fel de afaceri cu ei . Cu ce gresise ea ? Ce vina avea ea in acest joc al vietii ? Avea doar vina faptului ca era fiica unei femei derutate de viata supusa unor presiuni sufletesti care nu au iertat-o atunci cand au prins ocazia sa-i faca rau . Aici bineinteles intervine jack si rezolva situatia dar cu ce pret , cu acel pret pe care nimeni nu vrea sa-l plateasca . Asa afla Doreen cat de imperfecta este mama sa . Afla ca si aceasta ca si ea dealtfel fusesera supuse aceleiasi greseli , vina de a nu comunica , de a nu-si spune nimic una alteia , de a te ascunde atunci cand nu trebuie sa te ascunzi ca nu cumva mai apoi sa stai ascuns tot restul vietii intr-o vina nefireasca care macina inauntru acolo unde trebuie sa fie tot timpul curatenie . Drogurile , prostitutia , banii si toate celelalte sunt doar un zat pe langa aerul bolnav si suferind pe care-l da rolul lui Doreen . Asta este un subiect care ar trebui evidentiat repetat mai ales intr-o privire mai atenta asupra mesajelor pe care le transmite filmul . Ce minunat ar fi pentru unele fete sa aibe un asemenea unchi ;

2 6