Get Low

Comedie, Dramă, Mister (United States of America)

Aaron Schneider

K5 International, Zanuck Independent, David Gundlach Productions

22 Ianuarie 2010

15 Mai 2021

Excentricul si taciturnul Felix Bush traieste de aproximativ 40 de ani in izolare totala intr-o cabana din mijlocul padurii, iar localnicii din Tennessee au tesut atat de multe legende si mituri in jurul existentei lui incat nimeni nu mai stie sa separe adevarul de fictiune. Zvonurile despre trecutul violent al batranului abunda, iar acesta nu se oboseste sa le dezminta sau sa le confirme, pana in ziua in care apare pe neasteptate in oras si ii invita pe concitadini sa participe la o petrecere ocazionata de propria-i inmormantare. Intrucat preotul refuza sa-i oficieze un serviciu funerar atata vreme cat este inca viu, Felix Bush apeleaza la ajutorul lui Frank Quinn, proprietarul cinic si lipsit de scrupule al unui case funerare, care vede in planificarea acestei inedite inmormantari sansa de a-si salva afacerea de la faliment. Felix Bush ascunde un secret teribil, care justifica atat autoizolarea lui in padure, cat si nevoia lui de a se confesa localnicilor, singurii care par sa stie adevarul despre trecutul sau fiind vaduva Mattie Darrow si preotul Charlie Jackson.

just_catalina

08.09.2018

Sunt filme despre care pur si simplu ti-e greu sa vorbesti deoarece nu stii ce sa spui,pt ca nu ai vrea sa fi absurd.Asta e genul de film de care vorbesc.Cu siguranta nu este un film pt oricine,nu se incadreaza in tiparele obisnuite si bine face,pt ca asta il face mai special.Mi-a placut mult...

2 0

kosa

08.09.2018

Un film excelent, greu digerabil pentru unii, pe de-o parte si iubit de catre alti care sunt in cautarea "diferitului". O poveste de viata si de auto-iertare pe vremea cand oamenii inca aveau constiinta si sufereau datorita unui trecut pe care nu-l mai pot schimba.

1 0

orion

08.09.2018

E vorba despre gasirea linistii sufletesti prin autoiertare si valoarea ajutorului semenilor in acest scop.O poveste impresionanta despre suferinta umana atunci cand te macina constiinta de o povara pe care o cari singur. Dar eu sunt de parere ca oamenii ar trebui sa-si mai revizuiasca conceptia si atitudinea fata de viata cand se vad blocati,nu sa se autoflageleze si sa caute o solutia abia in pragul mortii. Din cauza asta nu as spune ca e un film pe care l-as mai revedea,imi ajunge propria mea prostie in privinta asta.Poate doar pentru actori. Dar filmul nu e deloc prost. Personajul lui Duvall te prinde de la inceput si e invaluit in mister pana la sfarsit ,cand se dezvaluie. Desi,dupa cat de dur e cu el te-ai fi asteptat sa fi fost cel mai rau tortionat de pe vremea nazistilor (chiar daca nu era vremea lor). Personajul se dezvaluie treptat si evolueaza .Odata cu asta se schimba si atitudinea oamenilor. Ca in legea atractiei,oamenii se poarta cu tine asa cum gandesti tu despre tine. E amuzanta si transformarea personajului lui Bill Murray. Cinic,intr-o lume in care conteaza in primul rand profitul ,i se acorda o incredere care il copleseste.Asta da cruzime-sa-l lase singur in fata tentatiei-banii,dupa cum recunoaste si el :)). Si chiar daca e o drama,filmul e plin de umor de buna calitate. Il recomand spre vizionare ,mai ales pentru protagonistii care au interpretat impresionant. Nota 8

1 0