Acțiune, Thriller, Crimă, Dramă (United States of America)

Adrian Grunberg

Mel Gibson

Icon Productions, Airborne Productions

15 Martie 2012

15 Iunie 2012

<p>”Șoferul / Driver” e un criminal de carieră pe care autoritățile din Mexic reușesc să-l înșface și să-l trimită la închisoare. Locul în care el e încarcerat e unul dur și de maximă securitate, dar ”Șoferul” american, el Gringo, cum e el poreclit de mexicani, învață să supraviețuiască ajutat fiind de un băiat în vârstă de numai 9 ani. </p><p> </p>

Adrian87

08.09.2018

Mie mi se pare unul din cele mai bune filme din acest an. Pacat ca la noi apare doar in iunie. Filmul a aparut din martie in alte tari. Oricum un film absolut genial. Cu un buget de 20 de milioane au reusit sa faca ce alti nu reusesc cu 200. Actorii excelenti, efectele speciale foarte bune (exceleaza cele din scenele de actiune), umorul grozav, si scenariul sunt punctele forte in acest film. Ar mai fi de notat ca filmul devine doar foarte rar previzibil (comparat cu majoritatea care sunt ca niste carti deschise), au reusit sa faca un film care chiar iti mentine interesul si reuseste sa te suprinda pe parcursul lui. Daca nu l-ati vazut si vreti sa-l vedeti. Faceti-o. Nu veti regreta. Vizionare placuta.

7 4

MichaelMadsaen

08.09.2018

si eu consider un film foarte reusit cu o poveste pe placul publicului...avem umor,avem scene de actiune foarte bine realizate pentru un buget modest fata de restul filmelor...mel gibson face un rol bun alaturi de acel copil...un film ce merita vazut si care in opinia mea nu trebuie ratat..nota 9

8 2

biqYpid

08.09.2018

Un film care merita vazut neaparat. Actiune si suspans pe tot parcursul filmului iar finalul ...... este o adevarata incantare. Mel Gibson face un rol de zile mari aducandu-mi aminte de prestatia magistrala din Payback (1999) - varianta necenzurata.. Una peste alta, cel mai bun film de actiune produs in 2012 si cel mai bun vazut de mine anul acesta pana in prezent - parere personala. Recomand tuturor amatorilor de gen si nu numai.........intr-adevar nimeni nu va regreta cele 95 de minute "pierdute" cu acest film - merita !

12 5