Acțiune, Fantasy, Thriller (United Arab Emirates, United States of America)

Mark Neveldine, Brian Taylor

Roy Thomas

Columbia Pictures, Imagenation Abu Dhabi FZ, Marvel Entertainment, Hyde Park Entertainment, Crystal Sky Pictures, Marvel Knights, Michael De Luca Productions

10 Decembrie 2011

24 Februarie 2012

Atunci când diavolul revine cu scopul de a prelua lumea în formă umană, Johnny Blaze iese în mod retținut din ascunzătoare pentru a se transforma în eroul supranatural al Motociclistului fantomă - și pentru a salva un băiat de 10 ani de la un sfârșit neplăcut.

alex_il_fenomeno

08.09.2018

poate ca nu este la fel de impresionant ca primul film "Ghost Rider" , dar este o pelicula mai mult decat acceptabila . fara sa trecem cu vederea meleagurile noastre , actorii romani prezenti si cateva fraze in limba romana , filmul impresioneaza prin efecte speciale , asa cum era de asteptat , chiar daca nici povestea nu s-a prezentat rau , cu un fir narativ uimitor in care au existat cateva conexiuni neinchipuite , ce au conferit povestii si mai multa tensiune si adrenalina . daca te astepti sa vezi o pelicula geniala poti sa fii dezamagit , pentru ca in rest filmul va da un randament mai mult decat acceptabil . de vazut si revazut dupa pofta inimii . nota 8/10 .

2 9

ramyelena

08.09.2018

Abia astept sa vad ce o sa iasa!!!La cat au stat la noi , cu siguranta Romania apare in multe scene!!!

3 11

radu92paul

08.09.2018

Subiectul filmului il urmareste pe Johnny Blaze incercand sa se ascunda de oameni si de blstemul sau intr-o regiune izolata din Europa de Est. Numai ca nimeni nu poate scapa de destinul care ii este scris si Johnny Blaze este abordat in curand de catre membri unei secte religioase, care il roaga sa-l opreasca pe Diavol sa puna stapanire pe trupul unui baiat inocent de muritori atunci cand acesta va ajunge la o anumita varsta. Situatia se complica in momentul in care Johnny Blaze isi da seama ca baiatul in cauza este chiar fiul sau.

3 18