Ghostbusters

Acțiune, Fantasy, Comedie (United States of America)

Paul Feig, Keenen Ivory Wayans

Ghostcorps, Columbia Pictures, Village Roadshow Pictures, LStar Capital, Feigco Entertainment, Pascal Pictures, The Montecito Picture Company

14 Iulie 2016

29 Iulie 2016

<p>Erin Gilbert și Abby Yates sunt două scriitoare fără faimă, care publică o carte în care susțin că fantomele sunt reale. Câțiva ani mai târziu, Gilbert obține o poziție prestigioasă ca profesor al Universității din Columbia, însă cartea ei e descoperită și astfel ajunge de râsul tuturor din corpul didactic. Însă fantomele invadează Manhattan-ul. Gilbert își reia colaborarea cu Yates și, împreună cu Jillian Holtzmann, inginer nuclear, și Patty Tolan, o lucrătoare la metrou, pornesc o misiune de a salva lumea.</p>

iubytelxxl

08.09.2018

o sa fie super filmul ... insa actorii din prime;e parti sunt "cam batranii" pentru partea a 3 a .... sunt sigur ca o sa fie o comedie bunaaa ....

1 2

Vlady90

08.09.2018

Mediocru spre slab, acest reboot nu s-a ridicat nici pe departe la nivelul originalului. Din pacate pentru noul Ghostbusters, pare ca "soarta" ia fost pecetluita cu mult timp inainte de lansare. Desi este gresit sa judecam un film dupa trailer, noul Ghostbusters a aratat rau inca din acel stadiu. Sa nu fiu inteles gresit, nu am nimic cu faptul ca rolurile principale au fost interpretate de femei, dar protagonistele nu s-au ridicat la un nivel bun. Mai mult de atat, m-a scos din sarite modul cum l-au "ciuruit" pe Chris Hemsworth, care a avut rolul de bufon de serviciu. Slabut, nu s-a luat in serios aproape deloc si nu m-a convins.

0 1

08.09.2018

Un reboot nu tocmai pe gustul meu care mai mult ma plictisit decat amuzat si binedispus. La un moment dat chiar eram entuziasmat de acest proiect si credeam ca va fi ceva interesant avand in vedere schimbarile aduse la nivelul personajelor centrale. Prezenta simpaticei Kristen Wiig de asemenea m-a incantat in prima faza enorm iar acum dupa vizionare pot spune ca prezenta acesteia a fost detaliul cel mai ok la acest film. Sa zicem ca povestea este cat de cat ok insa modul in care a fost abordata mi-a displacut complet, in special din punct de vedere vizual. Prezenta lui Chris Hemsworth este patetica, lu cel mai penibil lucru la acest nou Ghostbusters. Regia atinge in scurte momente un nivel mediu insa deseori este lipsita de inspiratie. Melissa McCarthy se straduieste mult prea mult si din pacate nu ii iese, deja toata lumea sa obisnuit cu aceasta abordare a actritei si cu greu cineva mai poate fi surprins de umorul acesteia... nu mai are hazul deodata. Ritmul este fragmentat astfel cele doua ore par aproape trei. Sunt multe momente in care lucrurile se indeparteaza putin de centrul actiunii, momente in care se incearca putin detalierea personajelor si a relatilor dintre acestea insa nu par sa functioneze pe deplin aceste cadre. Ar fi mai multe de reprosat acestui film din pacate. Ghostbusters este un film destul de slab avand in vedere resursele enorme de care a beneficiat. Se putea mult mai bine insa multele alegeri neinspirate luate inca de la inceput au facut ca acest film sa se afunde in mediocritatea si superficialitatea hollywood-iana. Doar nota 5.

1 1