Ghosts of Girlfriends Past

Fantasy, Comedie, Romantic (United States of America)

Mark Waters

Panther, Jon Shestack Productions, New Line Cinema

1 Mai 2009

29 Mai 2009

Fotograful de celebritati Connor Mead apreciaza libertatea, distractia si femeile, fiind un burlac convins, care nu simte nicio remuscare atunci cand se desparte simultan de trei iubite prin intermediul unei videoconferinte telefonice. Chiar atunci cand se parea ca acest afemeiat fara scrupule va reusi de unul singur sa ruineze petrecerea de nunta a fratelui sau Paul cu Sandra, incepe sa fie vizitat si hartuit de catre fantomele fostelor iubite parasite din trecut, prezent si viitor. Femeile il poarta pe Connor intr-o calatorie fantezista, amuzanta si plina de revelatii printre relatiile lui amoroase esuate, incercand sa descopere ce anume l-a transformat pe fotograf intr-un ticalos insensibil si sa clarifice daca mai exista sanse ca el sa isi reintalneasca adevarata dragoste, pe care a pierdut-o in trecut sau pe care nu a fost capabil sa o recunoasca la acel moment al existentei sale. Este oare Connor o cauza pierduta, asa cum considera toata lumea care il cunoaste, sau in adancul sufletului sau se ascunde un romantic chinuit de insatisfactii, care inca o iubeste pe Jenny Perotti?

109 Ordonare după: | |

crisa

08.09.2018

O comedie romantica cu si despre dragoste foarte reusita, parerea mea de unde am putea invata ca atunci cand iubesti cu adevarat nu trebuie sa-ti fie teama sa-ti exprimi sentimentele. Matthew McConaughey si Jennifer Garner absolut adorabili.

12 7

arukasme

08.09.2018

Da, eu sunt fata si nu m-as uita la un film doar pentru un actor. Filmul promite multe si se inscrie in categoria filmelor de genul: 13 going to 30, How to lose a guy in ten days etc. Nu ma astept sa vad un super film, insa stiu ca va fi o comedie savuroasa, usurica si de urmarit. Plus ca Matthew McConaughey respecta traditia in ceea ce priveste filmele de gen, de curand l-am urmarit in Surfer, Dude o comedie reusita tocmai buna de urmarit in prag de vara: plaja, mare, fete in bikini si iarba:).

2 3

Alexandra1507

08.09.2018

Am vazut filmul, si, ddesi nu-mi prea place Matthew McConaughey, a jucat bine. Este foarte haios si desi ideea este un pic depasit, tipul tare, sex simbolul, care isi da seama ca nu poate avea o relatie din cauza unei deceptii din trecut, filmul merita vazut!

1 4