Ghosts of the Abyss

Documentar (Mexico, United States of America)

James Cameron, Kevin Macdonald

Earthship Productions, Walt Disney Pictures, Walden Media

10 Aprilie 2003

29 Noiembrie 2021

Insotit de bunul sau prieten, actorul Bill Paxton, si de o echipa formata din cei mai mari experti in istorie si oceanografie, James Cameron, regizorul celebrului film Titanic, paseste inapoi in locul de maxima inspiratie pentru el – legendara epava a Titanicului. In cursul calatoriei, veti avea ocazia sa explorati, prin intermediul acestui documentar, intreaga nava, punte dupa punte, camera dupa camera, intalnind la tot pasul mistere care au ramas nerezolvate timp de aproape un secol. Incarcat cu imagini nemaivazute pana acum, interviuri iluminante si bonusuri pe DVD neobisnuite, acest eveniment cinematografic fara precedent este un insotitor obligatoriu pentru oricine iubeste filmul Titanic.

valutza

08.09.2018

da un film frumos si foarte interesant

2 2

SailorMoon

08.09.2018

un film dragutz,interesant actori si-au jucat foarte bine rolul dar parka tot ii lipseste ceva...

2 9

Badalau

08.09.2018

Superb.Acest documentar este realizat exceptional,am vazut multe despre Titanic,insa acesta este de departe cel mai bun.James Cameron este diabolic,cum manevreaza acei roboti prin interiorul Titanicului este fabulos.Filmul in sine este o capodopera si orice s-a facut dupa filmul din 1997 e normal sa paleasca,insa acest documentar chiar se ridica la nivelul filmului.Cand te uiti la acest film documentar,iti vine o pofta sa revezi din nou a nu stiu cata oara filmul.In acest comentariu isi au rostul cuvintele mari pentru ca filmul merita,subiectul este emotionant,grandoarea vaporului la peste 4 kliometrii adancime inca este vie,te face sa te pui in situatia celor de pe vapor in acele momente cumplite.Unele lucruri au ramas neatinse in interiorul Titanicului,cum a ramas si in interiorul meu acest film ca cel mai bun din istorie,nota 10!!!

5 1