Giù la testa

Western (Italy)

Sergio Leone

United Artists, Rafran Cinematografica, Euro International Films

20 Octombrie 1971

24 Septembrie 2020

Revolutia din Mexic este fundalul multor evenimente precipitate. Juan, liderul unei familii de banditi, il cunoaste pe John Mallory, un expert in explozibil care lucra pentru IRA si fugise din Marea Britanie. Impresionat de cunostintele acestuia despre explozibil, Juan incearca sa-l convinga pe John sa se alature banditilor lui pentru a da lovitura la banca Mesa Verde. Intre timp, insa, John a luat legatura cu revolutionarii si intentioneaza sa foloseasca dinamita in scopurile acestora.

epicvlas

08.09.2018

ba incultilor voi chiar nu comentati nici un film de calitate . pai se poate! filmulegio leone este o capodopera. ennio moriconne a dat o muzica la fel de buna aici ca sin a fost odata in america ! james coburn in acea perioada a anuntat- nu vreau sa mai fac nici un film numai daca e regizat de sergio leone. aceasta la incantat tare pe sergio care nu vrea sa regizeze acest film el vrand sal lase pe mana lui sergio coreucci. dar avndul pe james coburn si pe rod stiger care seamana leit in acest film cu sergio... a vrut sal regizeze. sia iesit ceva foarte special. mia placut enorm filmul. problema a fost ca fost un esec total filmul find ciopartit de la 154 de i,imute la vreo 110 minute. cea ce la distrus complet. din fericire astazi filmul se gaseste netaiat pestre tot1 dupa cest film in 71 leone nu a mai regizat nici un film pnana 84 cand areusit sasi implineasca visul... cu filmul stiti voi care..... giu la testa a zis leone face parte din o noua trilogie care incepe cu cera una volta il vest se dezvolta cu giu la testa si se termina cu cera una volta in america...! un fil superb o capodopera de zile mari. nu uitati sal vedeti acest film poate vava placea mai mult ca si il buono il brutto il cattivo!!.. mie miaplacut mult mai mult!

2 5

alex_il_fenomeno

08.09.2018

un western italian de toata frumusetea , un film facut ca la carte , care are de toate : arme de foc , pistolari celebri , banci jefuite , jafuri la drumul mare , si , cel mai important , prietenia adevarata ! echipa de actori formata din Rod Steiger si James Coburn a fost fabuloasa , si nu cred ca i se poate amputa ceva . de asemenea , filmul a beneficiat de o regie de prima mana din partea lui Sergio Leone , ce regizeaza unul dintre filmele sale de referinta ! totul se desfasoara intr-o atmosfera excelenta , asa ca filmul reprezinta alegerea ideala oricand ! de la mine are nota 8/10 .

1 5

gwtw-1939

08.09.2018

Nu este la fel de cunoscut ca triologia dolarilor sau Once upon time in west, dar este o alta realizare a lui Leone in stilul sau , muzica, suspans, actiune si multa violenta. Este tehnic foarte bine realizat si foarte realistic, actori nu dezamagesc nici o secunda. Merita vazut!

0 1