Uriasul

Giant

Acțiune, Dramă, Western, Romantic (United States of America)

George Stevens

Warner Bros. Pictures

4 August 2020

<p align="left">Bick Benedict, proprietarul unei ferme de 600 de acri din Texas,  pleaca in cautarea unui cal si ajunge la o familie respactabila, unde gaseste un cal destul de frumos si pe gustul lui, dar totodata se indragosteste si de stapana calului Leslie. Leslie este o tanara frumoasa putin trecuta de 20 de ani, culta si cu aspiratii inalte. Bick si Leslie se casatoresc si pleaca la ferma din Texas pestru a-si trai linistiti viata. Aici facem cunostinta cu sora lui Bick, Luz Benedict, o adevarata texana, care este cunoscuta si respectata in tot tinutul, si cu Jett Rink un arendas ambitios si flegmatic care lucreaza la ferma datorirta lui Luz. Dupa ce Luz moare trantita de pe  cal Jett primeste o portiune de pamant pe la care visase de mult, si pe care refuza sa o vanda, sperand ca o va dezvolta. Anii trec si familia Benedict are acum copii mari (doua fete si un baiat), la varsta la care copii pleaca din casa parinteasca, fie pentru studii, fie pentru a-si intemeia o familie. Chiar daca parintii lor au alte planuri pentru ei , ei nu sunt dispusi sa le accepte. De aici se naste conflictul intre generatii si intre mentalitati.</p>

all3csa

08.09.2018

un film clasic , de familie, care merita vazut in amintirea vremurilor de demult. o lupta continua pentru pamant, pentru bogatie, si in acelasi timp o discriminare fata de mexicani. in jurul povestii spuse in anii in care leslie si bick traiesc impreuna, se contureaza atmosfera tipurilor redata de politica, oameni, viata la tara etc.

1 0

ank_d91

08.09.2018

Un film ce imbina de minune salbaticia westernului cu dragostea dintre doi oameni aparent foarte diferiti. Un film de nota 10, meritan vazut! Elisabeth Taylor joaca superb, asa ma si asteptam sa joaca, insa m-a dezamagit James Dean... Dar poate e din cauza ca joaca intr-un secundar, desi credeam ca aparenta sa va starni niste merite speciale filmului. Oricum, e un western bun, ca majoritatea filmelor vechi de altfel. Vizionare placuta!

1 0

don.corleone

08.09.2018

un film clasic care surprinde prin rafinetea sa. Un final la care nu ma asteptam , dar care m-a incantat foarte mult . Credeam ca Jett Rink va ramane sarac, cu o sarmana ferma . Dar din fericire petrolul il salveaza. Acesta pleaca mandru si orgolios din fata familiei Benedict . James Dean unul dintre cei mai mai actori ai tuturor timpurilor, pe mine m-a impresionat de la inceput. 10/10

5 2