Girl Happy

Girl Happy

Comedie, Muzică, Romantic (United States of America)

Boris Sagal

Euterpe

4 Decembrie 2021

<p>Rusty Wells si trupa sa de rock'n'roll canta in mohoratul Chicago pe timp de iarna. Sansa sa fie mangaiati de razele soarelui si de tinere in bikini se iveste atunci cand patronul localului le cere sa o supravegheze pe Valerie, bine educata si tocilara lui fiica, ce urmeaza sa isi petreaca o parte din vacanta universitara la Fort Lauderdale. Supravegherea urmeaza sa se faca de la distanta, fara ca tanara sa observe. Numai ca Rusty si baietii, porniti pe distractii, aventuri si fapte mari, nici nu banuiesc la ce munca se inhama. Urmarindu-i cum isi indeplinesc misiunea, ne bucuram in acelasi timp de o coloana sonora de zile mari, una dintre cele mai reusite pentru filmele lui Elvis. </p><p> </p>

MikeWindgren

08.09.2018

Primul meu film vazut cu Elvis. A trebuit sa astept vreo 15 ani ca sa il vad din nou. Unul dintre cele mai dragute, mai haioase si mai impresionante dpv al soundtrackului filme ale lui Elvis.

6 4

burn1

08.09.2018

frumos filmul ... e preferatul mamei mele ... as fii dorit sa'i faq cadou dvd'ul dar nu il gasesc decat pe amazon.com ... daka il mai gaseste cineva de vanzare pls help

2 1

foxrivar

08.09.2018

O fata fericita a fost primul, al doilea si al treilea film vazut de mine la cinematograf. Atat de tare m-a impresionat ca si acum il consider unul dintre cele mai antrenante, vii si incantatoare filme vazute de mine.Pe vremea aceea Elvis murise dar erau niste cozi la bilete cum numai la Titanic am mai vazut, multi ani mai tarziu.Parca vedeam un concert live cu Elvis Prestley; asa atmosfera nu am mai vazut niciodata la un film in cinematograf. Nota 10 este prea mica pentru un ''document'' in care-l poti vedea pe regele ELVIS.

4 0