Comedie (United States of America)

Shari Springer Berman, Robert Pulcini

Michelle Morgan

Maven Pictures, Anonymous Content, Ambush Entertainment, Foggy Bottom Pictures, 10th Hole Productions, Minerva Productions

7 Septembrie 2012

23 August 2013

<p class="MsoNormal">Imogene era cândva o tânără scenaristă din New York cu potenţial şi talent, căreia i se prezicea o carieră înfloritoare. Însă după ce a intrat într-o criză de identitate şi şi-a pierdut încrederea în sine, potenţialul ei s-a pierdut. Iubitul ei o părăseşte, dar Imogene nu vrea să accepte asta şi îşi foloseşte talentul ei dramatic pentru a organiza o sinucidere falsă. Ea crede că aşa va recâştiga simpatia fostului iubit. Planurile ei sunt date peste cap atunci când ajunge la spital, iar medicii o externează doar dacă e preluată în custodie de familie. Cea care e chemată să o externeze e Zelda, mama ei, de care se îndepărtase în ultimii ani şi care a ajuns dependentă de jocurile de noroc. Imogene se vede nevoită să plece din New York, din cercul de aşa-zişi prieteni ai săi, şi să se mute cu Zelda în Jersey. În loc de anturajul cu care s-a înconjurat în ultima vreme, Imogene va interacţiona cu fratele ei, cu mama, cu iubitul mamei, un mincinos compulsiv care pretinde că e agent CIA şi cu un tânăr simpatic, luat drept chiriaş de Zelda în fosta cameră a lui Imogene. Toţi aceştia o vor ajuta însă să îşi dea seama care e rostul ei pe lume.</p>

elena_A

08.09.2018

Mie mi s-a parut un film simpatic. E genul de comedie usoara care nu impresioneaza in mod deosebit, dar te face sa petreci timpul intr-un mod placut. Am apreciat faptul ca nu este plin de clisee si nici nu mi s-a parut prea previzibil, spre deosebire de filmele de acest gen din ultimii ani. L-as recomanda. Nota 7.

0 0