Dramă (United States of America)

Karyn Kusama

Karyn Kusama

Screen Gems, Inc., 20th Century Fox Home Entertainment

1 Mai 2000

6 Mai 2021

Diana Guzman este o adolescenta care simte din plin viata grea. Datorita saraciei, simte umilinta familiala care o izoleaza intr-un fel de restul oamenilor. Starea ei precara, apasatoare ii provoaca o furie de nestavilit. Aceasta furie creste , cu fiecare noua zi care trece dinviata ei. La un moment dat, ea ajunge intr-o sala de box, saracacioasa ca si viata ei. Ea urca pe acel ring si incepe sa-si reverse furia acumulata asupra sacilor de box. Incet incet, incepe sa se simta bine si se antreneaza pe ascuns. Datorita furiei acumulate pe care apoi o revarsa pe ring, ajunge sa fie una dintre cele mai bune si puternice luptatoare. Ea incepe din acel moment, sa-si vada altfel viata datorita mai multor aspecte, care intr-un fel sau altul ii pot schimba viata.... <br />

Alisuk

08.09.2018

Michelle Rodriguez are tot respectul meu pt felul in care a jucat in acest film. Nota 10. Merita vazut. Un film care demonstreaza ca si fetele pot sa "lupte".

2 2

Ooopsy

08.09.2018

K.Kasama isi face debutul regizoral pe marile ecrane cu aceasta poveste despre dragoste, box si saracie. Diana, o eleva de liceu satula de viata ei, afla o modalitate pentru a-si descarca furia si de a o transforma in ceva constructiv. Alege sa-si petreaca timpul in ringul de box, unde incepe sa se antreneze in secret. Asa invata sa-si controleze agresivitatea si sa o transforme in energie pozitiva.

1 0

El_KaPpa

08.09.2018