Război, Dramă, Istoric, Thriller (United Kingdom)

Stephen Poliakoff

Stephen Poliakoff

Screen East Content Investment Fund, BBC Films, Quickfire Films, Magic Light Pictures, Talkback Thames, UK Film Council

20 Noiembrie 2009

29 Iulie 2021

Toamna anului 1939, Anglia, inceputul celui de-al doilea razboi mondial, cand lucrurile erau tulburi si greu de acceptat. Un grup de oameni influenti, din aristocratia britanica, incearca sa impiedice intrarea Marii Britanii in razboi, deoarece credeau ca vor pierde in fata Germaniei hitleriste, asa ca isi doreau incheierea unui tratat de pace cu nazistii. Anne Keyes, o tanara actrita infiata de un influent parlamentar, descopera aceasta conspiratie, dand peste niste discuri care contineau discutii ale grupului secret. Anne vrea sa afle adevarul, dar acesta va fi dureros si periculos, atat pentru ea, cat si pentru cei dragi. Universul ei, pana atunci fericit si linistit, va fi zdruncinat din temelii.

Bibi_TM

08.09.2018

Ca sa intelegi cate ceva din acest film, trebuie sa-l urmaresti cu atentie sporita ... sau sa-l vezi de 2 ori. Actiune se petrece in Anglia, inainte de inceperea celui de-Al II-lea Razboi Mondial, cand, o familie influenta incearca impiedicarea intrarii tarii lor in batalie, de teama ca vor pierde confruntarea. Conspiratiile acestei familii precum si crimele lor puse la cale si cu ajutorul serviciilor secrete sunt descoperite de fiica adoptiva Anne Keyes. Urmeaza o imbarligatura care merita vazuta !

2 0

Ceridwenae

08.09.2018

filmul e bunicel, si merita vazut macar odata "imbarligaturile " sunt interesante...locatia in care a fost filmata actiunea e minunata, interpretarea personajelor la fel..dar nu mi-a placut deloc sfarsitul...

1 1

slai

08.09.2018

Toamna lui '39, Anglia, inceputul celui de-al doilea razboi mondial, cand lucrurile erau tulburi si greu de acceptat. Un grup de oameni influenti, din aristocratia britanica, incearca sa impiedice intrarea Marii Britanii in razboi, deoarece credeau ca vor pierde in fata Germaniei hitleriste, asa ca isi doreau incheierea unui tratat de pace cu nazistii. Anne Keyes, o tanara actrita infiata de un influent parlamentar, descopera aceasta conspiratie, dand peste niste discuri care contineau discutii ale grupului secret. Anne vrea sa afle adevarul, dar acesta va fi dureros si periculos, atat pentru ea, cat si pentru cei dragi. Universul ei, pana atunci fericit si linistit, va fi zdruncinat din temelii.

1 1