Gods of Egypt

Acțiune, Aventuri, Fantasy, SF (Australia, United States of America)

Alex Proyas

Thunder Road Pictures, Pyramania, Summit Entertainment, Mystery Clock Cinema, TIK Films

25 Februarie 2016

26 Februarie 2016

<p>Soarta omenirii stă în mâinile unui erou neașteptat - Bek, un hoț legendar, dar muritor de rând. Bek formează o alianță cu puternicul zeu Horus împotriva unui alt zeu, Set, nemilosul stăpân al întunericului, care a uzurpat tronul Egiptului și a adus haos și conflict regatului cândva prosper și pașnic. Confruntarea îi va obliga pe toți să își testeze curajul și cât de mult sunt dispuși să sacrifice pentru a ieși învingători la final. </p>

mindhunters

08.09.2018

Deși cei doi zei sunt capul de afiș, Bek (Brenton Thwaites), un hoț extrem de agil și neglijent de curajos, este personajul cel mai bine conturat și e cel cu care am ajuns să empatizez cel mai mult. Din iubire pentru Zaya (Courtney Eton), el e dispus să-și riște viața și chiar viața de Apoi, ba chiar capătă încredere în zei. Pornit în aventura vieții sale alături de zeul menit să salveze lumea, Bek oferă cele mai amuzante momente și reprezintă cu mândrie umanitatea în lupta inegală cu zeii. Misiunea sa și a lui Horus? Să-l distrugă pe Set și să-l repună pe regele de drept pe tron. Ce-i drept, un plus mare al filmului e reprezentat de efectele speciale, armonios combinate cu o coloană sonoră care-ți dă fiori și te duce cu gândul la epopei. Marco Beltrami a făcut soundtrack-ul și pentru World War Z și I, Legend, deci așteaptă-te la ritmuri care să îți gâdile toate simțurile. Dar poveștii îi lipsesc parcă o profunzime și un dramatism care să te facă într-adevăr să treci prin toate stările posibile la film. Forma este superbă, acțiune cât cuprinde, glume și un erou (Bek) extrem de simpatic, dar conținutul mai mergea șlefuit. Deși cu un potențial extraordinar de a fi un răufăcător memorabil, Butler reușește doar să fie puțin înspăimântător. Nu te face nici să-l urăști, nici să-l iubești, cum reușesc unele personaje negative. E decent pentru că îl prind rolurile de mare conducător de armate, dar atât. Se putea nițică mai multă pasiune.

3 3

VeryOvidiu

08.09.2018

Am vazut filmul Duminica.E bun.Ce-i drept, un plus mare al filmului e reprezentat de efectele speciale, armonios combinate cu o coloană sonoră care-ți dă fiori și te duce cu gândul la epopei. Marco Beltrami a făcut soundtrack-ul și pentru World War Z și I, Legend, deci așteaptă-te la ritmuri care să îți gâdile toate simțurile .Efectele binenteles iti iau ochii având în vedere că povestea abundă în elemente mitologice și bogății (vezi auriu peste tot). Armurile, monștrii cu care se luptă Horus, vizita la bunicul Ra, piramidele, țărmul unde nu le este permis celor vii să pătrundă, toate îți încântă ochii, mai ales dacă optezi pentru varianta IMAX 3D a producției. Dar poveștii îi lipsesc parcă o profunzime și un dramatism care să te facă într-adevăr să treci prin toate stările posibile la film. Forma este superbă, acțiune cât cuprinde, glume și un erou (Bek) extrem de simpatic.Deși cu un potențial extraordinar de a fi un răufăcător memorabil, Butler reușește doar să fie puțin înspăimântător. Nu te face nici să-l urăști, nici să-l iubești, cum reușesc unele personaje negative. Bek, în schimb, înclină balanța spre „film de văzut” pentru că e charismatic, e curajos dar e și romantic, e drept și e isteț, are tot ce-i trebuie pentru a cuceri fanii. Fără el, acțiunea ar fi fost mult mai săracă - am apreciat câtă importanță i s-a acordat unui muritor de rând în această luptă crâncenă. El și Zaya chiar eclipsează cuplul (sau să spun triunghiul) divin. Mai sunt și alte personaje care nu-s la fel de importante, dar fiecare contribuie la deznodământ în felul său. L-am apreciat și pe Zeul Înțelepciunii, are niște replici care chiar te fac să râzi. Dacă Butler nu prea a ieșit din tipare, Coster-Waldau parcă mi s-a părut mai dedicat rolului. Deși amândoi au arătat ca niște zei (că de-aia au muncit atât la sală), Bek a reușit să fure lumina reflectoarelor. Accidental sau intenționat, tot omul e mai tare!.Elodie Yung a avut și ea o prestație frumoasă (propriu și figurat), Zeița Iubirii chiar are un cuvânt de spus în toată povestea. IN CONCLUZIE această producție merită vizionată. Efecte și costume superbe, muzică bună, acțiune și aventură cât cuprinde. Dar la nivel de scenariu, se putea nitel mai bine, ca profunzime și final.Nota 8

5 2

Irinel.Lazar

08.09.2018