Godzilla

Acțiune, Dramă, SF (Japan, United States of America)

Gareth Edwards

RatPac-Dune Entertainment, Toho Company, Ltd., Legendary Entertainment, Disruption Entertainment, Warner Bros. Pictures

14 Mai 2014

16 Mai 2014

<p>O teribila creatură semi-acvatică,o reptilă gigantică modificată genetic iese la suprafața din marele ocean și începe să distrugă Los Angeles-ul. Politia locală împreună cu armata și cu marina încep să atace din toate părțile creatura care pare imună la tot, și pare că are o foame de nestăpânit. Mai mult decât atât, monstrul dă naștere câtorva pui,care la rândul lor, încep să devoreze oamenii din oraș. Însă când alti monșltri își fac aparișia iar reptila începe să se lupte cu ei, problema oamenilor devine mai grea.... </p><p> </p>

08.09.2018

Acest nou remake mi s-a parut foarte bun si a reusit cu mare usurinta sa imi ofere un entuziasm fantastic.Asteptam cu mult interes acest film pentru ca imi amintesc ca primul trailer m-a surprins foarte mult si m-a facut sa realizez ca acest film v-a fi probabil ceva uimitor care v-a merita o noua vizita la cinema.Astfel dupa ceva timp de asteptare am reusit sa vizionez acest film si sunt foarte bucuros ca am sansa sa imi scriu recenzia atat de devreme. Noul film mi s-a parut pur si simplu impresionant din punct de vedere vizual.Din punct de vedere vizual filmul arata incredibil si nu cred ca pot exista nemultumiri la acest capitol.Eu vreau sa va spun ca acest impact vizual nu se rezuma doar la distrugere si la imensitatea creaturii.Regizorul acestui film reuseste cu multa inspiratie sa gaseasca niste cadre puternice,pline de emotie si care din punct de vedere cromatic reusesc sa iti fure privirea cu multa usurinta.Filmul abunda in efecte speciale foarte impresionante si astfel cred ca acest film merita o vizionare la cinema cu desavarsire.Actiunea filmului este foarte alerta si destul de imprevizibila.Dupa un inceput foarte bine construit filmul prinde amploare si urmeaza un festin de efecte speciale bine coordonate.De-asemena filmul beneficieaza de niste efecte sonore incredibile care accentueza cu usurinta starea de entuziasm a spectatorului. Povestea filmului este foarte imprevizibila si destul de bine gandita.Trailer-ul filmului pare ca dezvaluie multe din actiunea filmului insa spre suprinderea mea lucrurile nu stau chiar asa.Astfel avem parte de mari surprize, unele mai inspirate altele mai putin.In lini mari povestea este foarte interesanta si chiar are multe ideii destul de bine puse la punct.Se putea lucra mai bine la nivelul personajelor acolo unde se poate simti o mica lipsa de inspiratie.Personajele par putin neinteresante si destul de slab conturate.Nici un personaj nu reuseste sa iasa in mod special in evidenta. Distributia filmului este iar un punct destul de slab al filmului.Nu cred ca acest film beneficiaza cu adevarat de aportul unui acting bun.Aaron Taylor-Johnson are o evolutie inconstanta.Multe momente bune urmate de ceva mai putin inspirat.Cel mai mult m-a impresionat Ken Watanabe care mi s-a parut cel mai inspirat in ciuda unui rol minor.De-asemenea distributia il include si pe Bryan Craston insa acesta din pacate nu a avut timpul necesar pentru a dezvolta un personaj mult mai interesant.Cu siguranta distributia filmului nu este punctul forte al acestui remake. Godzilla este un film care merita din plin o vizionare.Eu personal va indrum sa luati cu asalt cinematografele pentru a viziona acest film.In mare parte acest Godzilla este uimitor si cu sigurants mult mai impresionant decat filmul anterior regizat de Roland Emmerich.Cel care merita toate laudele pentru aceast film este Gareth Edwards care dispune de o viziune fantastica iar in Godzilla cea ce reuseste acest regizor aproape debutant este impresionant si merita toata recunostina.Din partea mea acest film primeste cu mult entuziasm nota 9 chiar daca in mare parte poate nu este de aceasta nota.

14 4

Deniro

08.09.2018

Încep prin a spune ca acest nou Godzilla nu se compara cu cel din 1998 , acesta este mult mai bun , mult mai interesant , mult mai bine regizat si cu mult mai multe efecte . La inceput , nu eram chiar atât de convins ca trebuie sa il vad , dar am spus ca vreau actiune , ceva entertaiment si ceva care sa fie in mare parte ceva bun . Cu siguranță am nimerit acest film . Godzilla incepe ușor , continua pana la jumate unpic mai alert , iar cealaltă jumătate , bang , actiune ,suspans , efecte excelente , adrenalina , acting bun . Filmul este regizat foarte bine , coloana sonora clasica filmelor de actiune , un Godzilla puternic si extrem de mare , actiune foarte interesantă si lista poate continua. Chiar daca are unele ezitari , recomand cu multa caldura acest nou Godzilla , pentru ca merita din plin . Nota 10

4 2

fenomenoromanesc

08.09.2018

Cred ca a devenit o moda in ultima vreme sa iei francize vechi si sa le revitalizezi intr-o varianta mult mai intunecata si mai complexa.Cateva exemple bune ar fi trilogia Batman a lui Christopher Nolan,noul Robocop,si acum si Godzilla (2014).Cu o atmosfera mult mai sumbra si mult mai realist decat precedentele filme cu celebrul monstru urias,acest nou reboot merita in mod sigur o vizita la cinema.In primul rand,tin sa mentionez cat de placut m-a surprins regia.Gareth Edwards a demonstrat inca o data dupa "Monsters" ca are un mare viitor in fata ca regizor si sunt curios ce o sa mai faca in continuare.In al 2-a rand,nu pot sa trec cu vederea efecte vizuale atat de bine realizate incat iti dau senzatia (impreuna cu sunetele de nota 10 ale creaturilor) ca urmaresti ceva ce se intampla in realitate,chiar acum,in fata ochilor tai,in special in acea ultima lupta dintre cei 3 monstrii de la final.Daca acest film nu va primii macar o nominalizare la Oscar pentru efecte,jur ca o sa ies pe strada si o sa ma arunc in fata primei.......biciclete ! La capitolul acting m-au impresionat Bryan Cranston si Ken Watanabe,amandoi avand niste roluri foarte reusite.Nu am putut sa zic acelasi lucru si despre Aaron Taylor-Johnson,si nici despre Elizabeth Olsen,de la care aveam asteptari uriase.Coloana sonora mi-a placut,decorurile mi-au placut,scenariul a fost foarte bun,insa cel mai de impact moment a fost cand Godzilla se arata pentru prima data si scoate celebrul raget din filmul original.A fost o scena care ne-a dat pe spate pe toti cei din sala de cinema,si la propriu si la figurat.Per total,mie mi-a placut mult acest nou "Godzilla" si cu siguranta o sa il revad,tot la cinema,cat de curand.Nu conteaza daca sunteti sau nu sunteti fani al personajului,daca vreti o seara pe cinste la cinema,merita o incercare.8/10 !

5 1