SF (Japan)

Jun Fukuda, Eric Forsberg

Shinichi Sekizawa, Eric Forsberg

Toho Eizo Co., Toho Film (Eiga) Co. Ltd., Toho Company, Ltd.

12 Martie 1972

19 Octombrie 2021

<p>Tânărul artist Gengo Odaka profită de faptul că este un bun desenator şi merge la Comitetul de Construcţii al Parcului Copiilor, care pare a fi un proiect caritabil avănd ca punct de atracţie turnul Godzilla înalt de 50 de metrii dotat cu un far de avertizare pentru avioane şi un observator astronomic unde copii japonezi vor învăţa noţiunea de pace, unde speră să găsească ceva de lucru. Reuşeşte să impresioneze pe şef care-i acceptă desenele cu Shukra şi Momagon, monstrul de acasă şi monstrul mamelor severe. Când Gengo găseşte o casetă specială ce conţine sunete ciudate, el şi prietenii săi îşi dau seama că ceva este în neregulă, mai ales că cei din conducerea Comitetului vor cu orice preţ să recupereze caseta şi să distrugă insula monştrilor populată cu creaturi uriaşe inclusiv Godzilla, iar lucrurile se precipită când din spaţiu apar doi monştrii chemaţi spre Pământ de cei din Comitet.</p>

remyy63

08.09.2018

Eu stiu ca japonezilor le plac filmele in care eroul principal este Godzilla,intr-o forma sau alta,dar nici chiar asa,batandu-ti joc de cinefili.Am rabdat cu stoicism aparitia pe rand a diverselor creaturi de genul King Ghidorah,Gigan,Anguirus si alte asemenea ,care scoteau niste sunete imbecile dar in acelasi timp amuzante prin stupiditatea lor,cireasa de pe tort fiind bine-nteles Godzilla,o creatura hidoasa si petecita,vai si amar de capul ei,doar pentru a incerca sa fac o scurta descriere a filmului.Stiu ca acest film a avut un buget redus,la vizionarea lui nici japonezii nu prea s-au inghesuit,de fapt sa vada ce?Am vizionat dea lungul timpului vreo 11 filme facute de japonezi cu subiectul Godzilla,unele mai bunicele,altele mai slabe,iar acesta se incadreaza la categoria celor mai proaste,desi ideea filmului nu este chiar rea,realizarea lui este dezamagitoare,cu D mare.

5 2