Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Nanette Burstein

Geoff LaTulippe

New Line Cinema, Offspring Entertainment

1 Septembrie 2010

10 Septembrie 2010

Timp de 6 saptamani Garrett si Erin au format un cuplu reusit, tanarul fiind fascinat de franchetea si inteligenta fetei. Atunci cand Erin pleaca la San Francisco pentru a finaliza ultimul an de studiu si a-si implini visul de a deveni jurnalista, iubitul ei Garrett ramane la New York spre a-si consolida cariera de cautator de talente muzicale, asteptand totodata o promovare ce i-a fost promisa de multa vreme. Comunicand prin intermediul internetului si al telefonului mobil si apeland frecvent la serviciile companiilor aeriene pentru a se vizita, cei doi tineri reusesc sa mentina o relatie amoroasa la distanta, chiar daca prietenii lui Garrett pe nume Dan si Box si sora maritata a lui Erin pe nume Corinne descurajeaza in mod constant aceasta idila. Dupa ce Erin obtine o slujba de vis in California, iar cariera new yorkeza a lui Garrett incepe sa ia avant, devine evident faptul ca relatia nu va supravietui decat daca dragostea celor doi este mai puternica decat distanta ce ii desparte.

anathebest

08.09.2018

Asa o mare prostie nu am mai vazut de f mult timp. O actiune absolut pros gandita, momente de dormit in scaun, glume de tot c****ul. O prostie mare si lata. Daca mai dura o secuna in plus, muream. Glumele bune au fost f putine si f rare. Altceva nici nu mai pot sa zic. Mai mult de un 3 nu pot sa dau si asat doar pentru unele momente de duiosie.

2 11

may_tai

08.09.2018

am vazut filmul la cinema,mi-a placut foarte mult.acum ramane sa-l vedeti si voi si sa va spune-ti parerea

5 4

mdomnita

08.09.2018

Hmm, se pare că nimeni nu a urmărit filmul acesta destul de atent încît să își formeze o părere cît de cît ok care să îi poată ajuta și pe alții cu ceva. Oricum, l-am văzut aseară și pot să spun câte ceva despre el. Ceea ce spune bbibi este cît de cît adevărat. Filmul prezintă o relație la distanță cu toate problemele și neajunsurile ei. Problema majoră este modul în care o prezintă. adică, scenariul a fost foarte sec, fără nimic inedit și interesant, Cu toții știm că într-o relație la distanță apare gelozia. Cu toții știm că dacă avem o relație la distanță prietenii își fac tot felul de scenarii și ne spun că ea/el face aia și aia și se distrează și își face de cap și tot așa. Cu toții știam că o să treacă toate problemele și o să trăiască fericiți. Doar e comedie romantică, nu dramă. Și tot așa. Deci scenariul e un fel de poveste din aia făcută cu băieții la o bere când nu este meci de fotbal la TV. O altă problemă a filmului e faptul că, chiar dacă scenariul e slăbuț sau previzibil, uneori filmele astea îți dau o anumită stare, te fac să îți amintești de momente frumoase din relația ta, sau să îți dorești ceva, sau... Aici e marea problemă. După ce am văzut filmul nu am avut absolut nici un sentiment, puteam la fel de bine să văd o reclamă la detergent. Deci, concluzia unui comentariu lung și neinteresant: Filmul e plictisitor, actorii joacă mediocru, realizarea e destul de slabă, scenariul e slab deci nu este nimic care să îl salveze. E suficient de văzut trailerul, filmul nu are nimic în plus. Nu știu dacă merită văzut, și mai ales nu la cinema. Eu l-am văzut pentru că vroiam un film la care să nu gândesc, doar ca să mă odihnesc. Poate că așa merită.

9 7