Comedie (India)

Rohit Shetty, Kaspar Heidelbach

Farhad Samji, Sajid Samji

Shree Ashtavinayak Cine Vision

29 Octombrie 2008

7 Mai 2021

"Golmaal Returns" este o continuare a filmului "Golmaal" din 2006. Obsedata de filmele de la televizor, Ekta (Kareena Kapoor) isi suspecteaza sotul, pe Gopal (Ajay Devgan), ca ar avea legaturi si cu alte femei. Lipsind o seara de acasa, Ekta decide sa-si investigheze sotul si sa afle daca intradevar isi petrecuse seara cu un bun prieten pe nume Anthony Gonsalves, prieten de care nu mai auzise niciodata. Ea ii scrie acestuia o scrisoare prin care ii cere sa se intalneasca, fara a stii sotul ei, pentru ai confirma ceea ce s-a intamplat in acea seara. Aceasta decizie va declansa un lant de evenimente hilare, in care vor mai fi implicati, Lucky (Tusshar Kapoor), fratele ei, un hair-stylist cam prostanac, Esha (Amrita Arora), sora sotului ei si iubita unui agent de politie, Madhav (Arshad Warsi), Laxman (Shreyas Talpade) si iubita acestuia, Meera (Celina Jaitley) si alti cativa indivizi.

KhushiBetty

08.09.2018

Imi place mult filmul, este o comedie reusita. Actorii joaca foarte bine, normal. Doar sunt Kareena Kapoor si Ajay Devgan:)

2 0

Camellya

08.09.2018

un film amuzant....Ekta crede ca sotul ei Gopal o inseala..deaceea ea il banuieste tot timpul ..chiar si atunci cand ajunge tarziu acasa...de aceea el nu ii poate spune adevarul atunci cand lipseste toata noaptea pt ca salvase pe Mera...acestia neavand cum sa ajunga acasa..Gopal ii propune sa mearga la vaporul unui prieten...in tot timpul acesta Ekta si fam il cred mort...Gopal ajugand acasa nu poate sa ii spuna adevarul sotiei stiind ca aceasta nu il va crede si asa incepe sa o minta..iar de aici incepe un sir lug de minciuni si peripetii

1 0

Gabytzuk

08.09.2018