Gone Baby Gone

Crimă, Dramă, Mister (United States of America)

Ben Affleck, Quentin Tarantino

Miramax, The Ladd Company

19 Octombrie 2007

1 Februarie 2008

Dorchester, unul din cele mai dure cartiere din intregul Boston, nu este un loc pentru cei slabi sau nevinovati. Este un teritoriu definit de oameni napastuiti si de ghinion, strazile pline de familii dezbinate, inimi frante, visuri neimplinite. Cand unul din ei dispare, o fetita de numai 4 ani, detectivii particulari Patrick Kenzie (Casey Affleck) si Angela Gennaro (Michelle Monaghan) nu vor sa preia cazul. Dar la cerintele insistente ale matusii fetei, acestia deschid o investigatie care in cele din urma va risca totul, relatia lor, sanatatea lor mintala si chiar si vietile lor. Bazat pe romanul omonim al lui Dennis Lehane, filmul va insemna totodata si debutul in postura de regizor a lui Ben Affleck, acesta adaptand si scenariul.

08.09.2018

este ora 3 35 si acum am facut rost de el.filmul este superb cu o distribuitie de nota 10 cu morgan freeman si fratele lui ben affleck(regizorul acestiu film)cassey affleck.filmul este nominalizat la oscar.

6 10

Mihai-Barbulescu

08.09.2018

Mie mi-a placut mult filmul si cred ca Ben Affleck va avea o cariera buna si indelungata ca regizor si ca scenarist dupa ce se va retrage din cariera de actor.Tot el daca va mai aduceti aminte a facut si scenariul la Good Will Hunting (1997) inpreuna cu Matt Damon (si au luat oscarul atunci pentru (cel mai bun scenariu original).El semneaza atat regia cat si scenariul acestui film in care apare in distributie si fratele lui Casey Affleck(nominalizat la oscar pentru Cel mai bun actor intr-un rol secundar in filmul The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford).In distributia filmului mai apar si Morgan Freeman, Amy Ryan(nominalizata la oscar pentru rolul din acest film)Ed Harris si Michelle Monaghan. Filmul e inspirat din romanul omonim al lui Dennis Lehane, Gone, Baby Gone este povestea a doi detectivi care cauta o fetita de 4 ani rapita in Boston insa lucrurile se complica neasteptat la un moment dat. Merita vazut

5 6

delfinasu

08.09.2018