Gone Girl

Mister, Thriller, Dramă (United States of America)

David Fincher

Regency Enterprises, New Regency Pictures, Pacific Standard, TSG Entertainment, Artemple - Hollywood, 20th Century Fox

1 Octombrie 2014

3 Octombrie 2014

Nick Dunne este un soț fericit și împlinit. La cea de-a cincea aniversare a căsătoriei sale cu Amy, viața sa ia o întorsătură tragică, căci Amy dispare fără urmă din locuința lor de pe râul Mississippi. Asaltat de presă, poliție și de către părinții lui Amy, Nick pare să afișeze un comportament ciudat, alimentat de minciuni și atitudini inadecvate. Acuzațiile se strâng împotriva lui Nick, iar aproape fiecare cuplu din oraș începe să se întrebe cât de bine își cunoaște partenerul sau partenera de viață. Ajutat doar de sora sa vitregă, Margo, Nick încearcă să își dovedească nevinovăția. Dar cum poate fi totuși explicată dispariția lui Amy?

08.09.2018

Din momentul in care am vazut cat de bine a fost primit acest film de catre critici mi-am dorit sa vad acest film cat mai repede posibil.Sincer ma asteptam ca acest film sa fie bun din primele momente dupa vizionarea pentru prima data a trailer-ului.Insa asteptarile de la acest film au fost cu mult intrecute si sunt foarte entuziasmat de acest lucru. Gone Girl este un film care reuseste cu multa usurinta sa iti capteze toata atentia pe tot parcursul filmului.Durata filmului este una destul de mare insa pentru mine acest fapt este unul pozitiv si nu cred ca cineva v-a deveni obosit sau plictisit urmarind firul narativ.Daca din primele cadre ale filmului te-ai conectat la actiunea filmului si la intensitatea acesteia atunci cu siguranta vei ramane maxim concentrat pe tot parcursul filmului asteptand cu sufletul la gura un raspuns la intrebarea "Ce s-a intamplat cu Amy Dunne?" . Povestea filmului pare una destul de comuna la prima vedere iar si trailer-ul filmului dezvaluie acest lucru.Totusi filmul este mult prea complex si foarte interesant si plin de tensiune.Ritmul in care este spusa povestea este unul foarte ok iar faptul ca povestea este spusa din doua perspective nu face decat sa iti starneasca si mai mult curiozitatea.Povestea este bine construita si plina de amanunte importante care se integreaza perfect in puzzle-ul disparitiei sotiei perfecte.Prima parte a filmului este foarte liniara si urmeaza un curs aparent normal insa la un moment dat situatia filmului se schimba dramatic si cred ca v-a surprinde foarte mult.Astfel dupa acest punct culminant situatia filmului se schimba foarte mult din toate punctele de vedere.Chiar si modul in care regizorul lucreaza se schimba complet si chiar aminteste ca acest film este regizat de catre foarte apreciatul David Fincher.Daca in prima parte a filmului regia filmului este una foarte atenta la detalii, personaje si construirea disparitiei totul se schimba brusc iar astfel pur si simplu primul gand este "acesta este David Fincher!" . Un alt aspect foarte important in calitatea acestui film sunt personajele care mi s-au parut foarte interesante si bine conturate.In primul rand cele doua personaje centrale sunt absolut geniale iar pe parcursul filmului sentimentele mele pentru ele au avut o tranzitie uriasa de la simpatie la ura.Celelalte personaje sunt de-asemenea foarte bine integrate in poveste si au un scop foarte precis in aceasta poveste.Desigur si acting-ul excelent oferit de catre actori a usurat foarte mult integrarea perfecta a personajele si credibilitatea acestora.Rosamund Pike este o surpriza absolut uriasa si cred ca acesta interpretare este cea mai intensa oferita de catre actrita.Unele voci chiar spun ca aceasta se inscrie cu sanse bune chiar pentru o nominalizare la Oscar,lucru care pentru Rosamund Pike pare un lucru extraordinar.Persoanjul interpretat de aceasta mi s-a parut unul foarte credibil si in foarte multe momente mi-a adus aminte de personajul interpretat de Rooney Mara in Side Efects.Amy Dunne este o femeie inteligenta,plina de calitati pozitive si din primele momente aceasta iti rapeste simpatia si compatimia prin felul ei de a fi si replicile spuse. Despre Ben Affleck de-asemenea am niste cuvinte de lauda si cred ca acestea sunt bine meritate.De cativa ani Ben Affleck este un om de cinema schimbat complet care a reusit sa realizeze 3 filme excelente iar si nivelul acting-ului a atins un punct mai ridicat In Gone Girl,Affleck reusete un rol foarte bun si chiar mi-a placut de acesta.Poate ca acesta este putin in umbra personajului si interpretarii oferite de catre Rosamund Pike insa nu cred ca acest fapt este unul rau pentru actor. Gone Girl este un film excelent care beneficiaza de un scenariu excelent scris iar regia oferita de Fincher este unul din pilonii care sustin aceasta poveste.Mi-a placut foarte mult acest film si sunt foarte bucuros ca reusesc sa imi scriu cuvintele despre acest uimitoare realizare cinematografica.Eu recomand cu foarte multa incredere acest film insa nu stiu cine nu isi poate dori sa vada un astfel de film asa ca in aceste zile superbe de toamna incercati sa faceti o vizita la cinema.

13 5

Deniro

08.09.2018

"Gone Girl"este un film pe care l-am asteptat cu mult entuziasm,un film pe care vroiam neaparat sa il vad la cinema.Asa ca m-am dus cu asteptari mari,sperand ca va fi un film extrem de interesant,misterios,plin de investigatii si suspans.Toate aceste lucruri,"Gone Girl"le-a indeplinit cu brio. Filmul prezinta o poveste comuna:sotia unui barbat dispare in conditii misterioase iar principalul suspect este chiar sotul acesteia,care este asaltat de politisti si de mass-media pentru intrebari. Inceputul filmul este mai lent si iti formezi o opinie despre cine este personajul cel rau,dar pe la jumatatea filmului,are loc o intorsatura de situatie la care nici nu te asteptai,o intorsatura care iti schimba radical parerea despre film si ramai mut de uimire.Povestea este extrem de complexa,psihologica si interesanta,ce prezinta un mariaj nu tocmai reusit,cu un final neasteptat. Interpretarea lui Rosamund Pike este geniala,un rol pentru care ar merita macar o nominalizare la Oscar,un rol pentru care se vede ca a muncit din greu,un rol care ii poate aduce numeroase premii. Ben Affleck a jucat si el foarte bine,un rol care ii se potriveste de minune.O mare surpriza a fost Tyler Perry,care dupa ce a dat-o in bara cu filmele"Alex Cross"si "A madea Christmas",care surprinde intr-un mod extrem de placut in acest film. O regie marca David Fincher,care revine in forta cu acest film,un scenariu excelent din partea lui Gillian Flynn,o coloana sonora intunecata si multe altele. "Gone Girl"este cu siguranta un film excelent,misterios si foarte intunecat,ce beneficiaza de o regie excelenta,interpretari excelente si un scenariu excelent,"Gone Girl"este unul din cele mai bune filme din 2014,un film ce nu trebuie ratat. Nota 10.

5 3

passaris

08.09.2018

deci astept filmul asta de foarte mult timp l-am vazut la cinema si nu regret nimic este extraordinar dar la ce puteam sa ma astept de la David Fincher unul dintre cei mai bun regizori ai lumi iar filmul este incredibil asa rasturanari de situatie greu vezi ... iti da impresia clara cine este vinovatul si multe motive iar dupa se schimba situatia la 180 de grade NOTA 10

3 2