Good (2008)

Good

Dramă (Germany, United Kingdom)

Vicente Amorim

11 Decembrie 2008

1 Decembrie 2020

<p>Actiunea filmului se desfasoara in Germania, in timpul regimului nazist, si este centrata pe John Halder, un profesor de literatura a carui viata este ingreunata foarte mult de problemele in familie. In ciuda faptului ca e un om bun, viata nu a fost atat de ingaduitoare cu el, fiind nevoit sa aiba grija de cei 2 copii ai sai, de sotia sa care sufera de nevroza si de mama sa cuprinsa de senilitate si dementie. Inspirat de problemele de acasa, acesta incepe sa scrie un roman care sustine eutanasia din compasiune. In momentul in care romanul sau e ales pe neasteptate de politicieni influenti pentru a sustine o propaganda a guvernului, cariera lui Halder evolueaza intr-un curent nationalist optimist. Aparent, deciziile inconsecvente duc la alegeri care, pana la urma au un efect devastator. Filmul pune astfel un mare semn de intrebare naturii umane analizand daca in asemenea situatii o persoana poate ramane buna.</p>

a_n_d_r_e_e_a

08.09.2018

filmele care ne amintesc de perioada nazista ne indeamna sa reflectam asupra vietii. Good ne arata cateva din faptele Fuhrerului provocate de ura sa impotriva raselor umane. e ingrozitor sa realizezi ca femeia ta il denunta pe prietenul tau evreu si apoi sa faci cunostiinta cu un adevarat lagar. totodata filmul ne invata sa fim mai solidari cu parintii nostri, sa-i ingrijim la batranete si in acelasi timp sa ne ascultam prietenii. un film bun, dar nu excelent.

1 1

cristimarc

08.09.2018

Nu provoaca vibratii nici la “corazon ”, nici pe cortex din cauza momentelor ratate de regizor si a montajului insailat. Nu prea mai sunt subiecte la Hollywood si oamenii incropesc cate ceva din resturile cazute de la masa lui Schindler. Cu Viggo treaba e ca si cu fetele…prima data roluri de june prim, apoi te face sa te indragostesti de el, apoi la ultima intalnire iti spune ca te mai suna el. Inca-l mai astept.

8 0

Ionupiratu

08.09.2018