Gotta Kick It Up

Film TV, Comedie, Dramă (United States of America)

Ramón Menéndez

Disney Channel

26 Iulie 2002

14 Iunie 2021

Tentate de ideea de a avea o activitate extra-scolara, cinci fete dintr-o scoala generala reusesc sa convinga o profesoara sa le invete sa danseze. Cu aprobarea directorului, ia fiinta un cerc de dans, ambitia fetelor fiind sa ajunga sa concureze intr-o competitie adevarata. Reticenta la inceput, profesoara, care candva visase si ea sa se faca dansatoare, accepta sa antreneze si le impune ca slogan Si, se puede! , ambitionandu-le sa poata. Invingand reticenta celorlati, inclusiv a parintilor, si depasindu-si in cele din urma propriile mofturi si disensiuni, cele cinci fete descopera spiritul de echipa si increderea in sine, demonstrand ca, intr-adevar, daca vrei, poti.

bibinitza

08.09.2018

ce pacat ca nu a scris nimeni o parere cred ca filmul e interesant

1 0

paty_ban

08.09.2018

0 0

renata_cristina

08.09.2018

o tampenie de film...nu merita deloc vazut.actori au fost detot rasul, iar poveste ma gandeam ca va avea finalul asa.oricum nu este nimic nou sub soare.regizorul si scenaristi si-au pierdut vremea facand o porcarie de genul acesta.nici nu se putea mai prost.

0 0