Grand Hotel

Grand Hotel

Dramă, Romantic (United States of America)

Edmund Goulding, Richard Linklater

Metro-Goldwyn-Mayer

9 August 2020

<p>Actiunea filmului are loc in luxosul "Grand Hotel" din Berlin, celebru pentru linistea sa. Lucrul acesta nu e tocmai adevarat, povestea prezentand destinele zbuciumate ale mai multor personaje intersectandu-se de-a lungul unei zile. Grusinskaya e o celebra balerina rusa ale carei diamante sunt furate de Baronul von Geigern, un hot elegant care s-a amorezat de dactilografa Flaemmchen. Ea e amanta lui Preysing, un afacerist, seful direct al lui Kringelein, un cartofor bolnav in faza terminala, "tratat" de Otternschalg, un doctor alcoolic. Filmul a primit Oscarul pentru cel mai bun in 1932. </p>

08.09.2018

Ecranizarea romanului " Menschen im Hotel " al scriitoarei germane Vicki Baum s-a bucurat la acea data de cea mai stralucita distributie, a circulat triumfal in toata lumea si a adus inca, pe putin 20 de variante cinematografice mai mult sau mai putin reusite.

1 0

08.09.2018

exista un grand hotel oriunde in lume, frumoasa replica de final; am urmarit acest film datorita faimei sale, citisem multe cronici in care acest film era foarte bine cotat ; se considera ca a fost un film hotarator in cariera gretei garbo; marturisesc ca pe mine in acest film greta garbo nu m-a impresionat deloc, nu am simtit naturalete , din contra totul parea prefabricat, emotiile sale, interjectiile, uimirea durerea, starea de visare, nu am inteles de ce s-a considerat ca a fost unul din cele mai bune roluri ale ei; am vazut-o in alte filme mult mai bune; dar cred ca filmul merita vizionat macar asa pentru cei care sunt pasionati de istoria cinematografiei; oricum regia filmului e impecabila.

0 0

gabishor_nate

08.09.2018

Se urmărește forfota din Hotel Grand,unde se întâmplă multe și nimic.Mi-a plăcut mai mult Joan Crawfort,acea făptură amuzantă,cum îi spune falsul baron,decât Greta Garbo,aici dansatoare,madam care trebuie îndrumata mereu de Suzette.¸´Lacrimile sunt reci.Am terminat,am așteptat,am ascultat...dar aplauzele nu au venit.Nimic.´´

0 0