Horror (Canada, United States of America)

John Poliquin, Mike Leigh

Colin Minihan, Stuart Ortiz

Death Awaits Cinema, Twin Engine Films, Pink Buffalo Films

12 Octombrie 2012

20 Octombrie 2021

<p>Alex Wright e un student la film care e obsedat de filmul "Grave Encounter" şi vrea să le demonstreze celor care nu au crezut reale întâmplările din film că se înşeală. Împreună cu prietenii lui, Alex merge să viziteze spitalul de psihiatrie în care s-a întâmplat acţiunea din primul "Grave Encounter". Ceea ce întâlnesc acolo este o forţă malefică de o forţă incredibilă, în faţa căreia grupul de prieteni se apără cu speranţa că lucrurile pe care le ştiu din filmul de care sunt obsedaţi îi vor ajuta să supravieţuiască.</p>

zombie13

08.09.2018

Ma asteptam la mai mult de la partea a doua a filmului. Mi s-a parut destul de previzibil pe alocuri, nu a venit cu mai nimic nou, aceleasi personaje teribiliste care sar din ignoranta si amuzament in frica si iluzie, si cam atat. Daca primul m-a facut sa tresar de cateva ori, acesta m-a lasat rece pe mai tot parcursul peliculelor. Sean Rogerson a facut in schimb, o prestatie destul de buna si il pot considera ca fiind singurul plus zdravan al filmului. Merita vazut, dar nu va asteptai la prea mult!

3 1

panacristi

08.09.2018

Filmul destul de bun a vrut sa para ca e filmat de amatori intr-o aventura si in mare parte s-a reusit,sfarsitul nu prea mi-a placut dar nu conteaza filmul e bun.

2 1

nevilleee

08.09.2018

sincer e o porcarie nici macar nu au putut sa vina cu o idee de a filma diferita , cum sa asezi camerele in exact aceleasi locuri ca prima parte. jocul actorilor mult sub cei din primul film . poveste e facuta pentru copi de 10 ani asa de prost e scrisa , daca crezi ca filmul e adevarat de ce sa te duci tocmai in Canada ca sa mori ? iar despre Lance chiar vor sa credem ca a rezista acolo 9 ani ? nici macar nu sa chinuit macar sa slabeasca pentru rol ziceai ca e abia venit de la sala. mare dezamagire

3 2