Stephen King

Paramount, Graveyard Productions, JVC Entertainment Networks

26 Octombrie 1990

17 Mai 2021

newmind

08.09.2018

o nota atat de mica a cestui film pe cinemarx?!?!sunt uluit.intradevar,aceasta nu este tocmai cea mai buna poveste a marelui stephen king iar filmul nu este unul de oscar dar parca nici chiar asa.filmul este foarte bine structurat iar povestea este bunisoara(cred ca dupa 18-19 ani cu atatea efecte speciale...de asta are o nota asa mica aici;unde pustimea asteapta sa li se impresioneze simturile doar la ce efecte noi apar pe marele ecran).ideea este destul de simpla si relativ originala pt acea vreme..un tip reuseste sa se angajeze intro fabrica in care condiile de salubritate erau sub orice critica.insa seful il pune sa lucreze doar in tura de noapte intrucat ceilalti angajati sa poata lucra ziua pt a nu pierde bani de pe comenzi.lucrand in sectorul lui...observa ca se petrec lucruri tot mai ciudate,iar intrun final afla ce oribilitate ascundea de fapt acea cladire.mult suspans,putina lumina...simturi trezite.finalul putin cam slab si previzibil dar asta doar in ultimile min de film.asa ca merita.fanii au apreciat si cu siguranta vor mai fi persoane care sa aprecieze acest film.nota mea 9

3 1

zombie13

08.09.2018

In totalitate de acord cu newmind! Ma asteptam la ceva mai mult si chiar sunt de parere ca in ziua de azi un film bun este cel in care actrita in rolul principal arata foarte bine si are parte de slow-motionuri in care sa-si puna in evidenta cracii si pieptul (sa nu uitam de Megan Fox care a stricat tot Transformersul) si efecte speciale spectaculoase (ma refer la Avatar si 2012 care pe mine nu m-au impresionat cu nimic din punct de vedere al actiunii in sine). Sunt profund dezamagit ca un asemenea film este cotat la nivelul porcariilor ca "Nudist Camp Zombie Massacre", "Zombie Stripper" sau "Alone in the Dark" (chiar mai jos de atat. Pacat! Pacat!

0 1

10_nut

08.09.2018